شهرداری تهران 300 نفر فاقد مدارک هویتی را شناسنامه دار کرد + فیلم


شهرداری تهران 300 نفر فاقد مدارک هویتی را شناسنامه دار کرد + فیلم

به گزارش خبرنگار اجتماعی رکنا، آیین افتتاح فاز دوم یاورشهر 9، با ظرفیت 2 هزار و 500 نفر که مختص معتادان متجاهر است، برگزار شد. در حاشیه این برنامه رستمی خزایی، مدیر...

به گزارش خبرنگار اجتماعی رکنا، آیین افتتاح فاز دوم یاورشهر 9، با ظرفیت 2 هزار و 500 نفر که مختص معتادان متجاهر است، برگزار شد. در حاشیه این برنامه رستمی خزایی، مدیر مشارکت‌های اجتماعی سازمان رفاه خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران در جمع خبرنگاران از موضوع مهمی در خصوص دریافت شناسنامه افراد فاقد مدارک هویتی که در مراکز یاورشهر خدمات دریافت می کنند سخن گفت.

او در ابتدا با اشاره به اینکه یکی از مهم ترین چالش هایی که مددجویان در گرمخانه ها داشته اند این بود که اوراق هویتی نداشتند، گفت: حدود 500 نفر به سازمان رفاه خدمات و مشارکت‌های اجتماعی مراجعه کردند و با همکاری های برون سازمانی، حدود 300 نفر از این افراد احراز هویت شدند و شناسنامه‌ دریافت کردند. 200 نفر دیگر هنوز احراز هویت نشده اند و باید صبر کرد تا از طریق مجاری قانونی، کارهای این افراد هم انجام شود.

وی در ادامه تاکید کرد: جوان ترین فردی که شناسنامه نداشت حدودا 17 ساله و مسن ترین آنها، حدودا 70 سال سن دارد. حدودا 90 درصد از افراد فاقد شناسنامه، مردان هستند. همچنین افراد زیر سن قانونی که فاقد شناسنامه هستند هم وجود دارند اما درصدشان خیلی کم است.


شهرداری تهران 300 نفر فاقد مدارک هویتی را شناسنامه دار کرد + فیلم

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انشا در مورد روستا | 4 انشا زیبا درباره روستا برای پایه های مختلف تحصیلی