نخست وزیر عراق خطاب به رزمندگان حشد الشعبی: حمایت دولت از شما ویژه خواهد بود


نخست وزیر عراق خطاب به رزمندگان حشد الشعبی: حمایت دولت از شما ویژه خواهد بود

در پی حملات هوایی وحشیانه شب گذشته آمریکا به مقر‌های نیرو‌های مسلح و حشد الشعبی در مناطق مرزی عراق، نخست وزیر این کشور با تعدادی از اعضای حشد الشعبی استان الانبار دیدار کرد.

نخست وزیر عراق خطاب به رزمندگان حشد الشعبی: حمایت دولت از شما ویژه خواهد بود

به گزارش راهبرد معاصر؛ محمد شیاع السودانی در جلسه با نیرو‌های حشد الشعبی پس از قرائت فاتحه برای روح شهدای حمله هوایی به مرز‌های عراق، خطاب به نیرو‌های حشد الشعبی الانبار تصریح کرد ما به مواضع قهرمانانه و شرافتمندانه شما از جمله در هدف قرار دادن نماد‌های مشهور تروریستها، افتخار می‌کنیم.

السودانی تاکید کرد این موضوع برای مردم منطقه حدیثه که مقاومت قهرمانانه‌ای را رقم زدند و در برابر تروریسم مقاومت و ایستادگی کردند؛ عجیب نیست. این موضعگیری‌ها در قبال گروه‌های تروریستی از قبل بوده و ادامه نیز خواهد داشت.

نخست وزیر عراق بر حمایت دولت از دستگاه‌های امنیتی و سازمان بسیج مردمی (الحشد الشعبی) تاکید کرد و افزود: حمایت دولت از طرف‌های ذیربط با نیرو‌های حشد الشعبی الانبار یک حمایت ویژه خواهد بود.

وی بر ضرورت هوشیاری و احتیاط و آماده باش نیرو‌ها تاکید کرد و گفت: تروریسم از اوضاع سیاسی داخلی و خارجی سوء استفاده و تلاش می‌کند تا به فعالیت‌های تروریستی خود ادامه دهد که این امر ایاب می‌کند با آن‌ها قاطعناه مقابله کرد.

السودانی در پایان افزود: مسئولیت ما حفظ عملکرد مناسب و ندادن اجازه عرض اندام به بقایای داعش است. / تسنیم

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا