محدودیت مهم ارزان‌ترین گوشی سامسونگ!


گفته می‌شود که گلکسی زد فولد ۶ سامسونگ علاوه‌بر مدل اصلی، حداقل یک مدل اقتصادی‌ نیز خواهد داشت؛ دستگاهی که قرار است به سامسونگ برای تسلط بیشتر بر بازار تاشدنی‌ها کمک کند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، ادعا شده است که نسخه‌ی میان‌رده‌ی زد فولد ۶ از پسوند FE استفاده می‌کند و قلم لمسی اس پن را که ممکن است برای بعضی کاربران مهم باشد، پشتیبانی نخواهد کرد.

براساس گزارش زومیت، گوشی‌های گلکسی زد فولد ۵ و گلکسی زد فلیپ ۵ تفاوت خاصی از نظر ظاهری با مدل‌های نسل قبلی خود نداشته‌اند و به‌طور کلی، گوشی‌های سامسونگ در بخش تاشو از زبان طراحی تقریباً ثابتی در همه‌ی مدل‌ها استفاده کرده‌اند.

پیش‌بینی می‌شود که زد فولد ۶ با تغییرات بیشتری نظیر استفاده از نمایشگر بزرگ‌تر با وضوح بالاتر، مکانیزم لولای پیشرفته‌تر و همینطور ضخامت کمتر همراه باشد که آن را با گوشی‌های تاشویی مانند وان پلاس Open رقابت‌پذیرتر خواهد کرد.

محدودیت مهم ارزان‌ترین گوشی سامسونگ!

هیچ‌یک از گوشی‌های گلکسی زد فولد ۵، گلکسی زد فولد ۴ یا گلکسی زد فولد ۳ با S Pen یا محفظه‌ی اختصاصی آن (مانند گلکسی S24 اولترا) عرضه نشدند و کاربر مجبور می‌شد قلم لمسی را به‌طور جداگانه خریداری کند و به فکر جایی برای قرار دادن آن باشد.

اگر گزارش ETNews رنگ حقیقت به خود بگیرد، سامسونگ قرار است مدل اقتصادی گلکسی زد فولد ۶ را بدون پشتیبانی از S Pen به بازار عرضه کند. صرفِ نبودِ پشتیبانی از استایلوس تفاوت چشمگیری در قیمت گوشی ایجاد نخواهد کرد، بنابراین انتظار می‌رود که مدل اقتصادی زد فولد ۶ در مقایسه با گلکسی زد فولد ۵، یک‌سری ضعف‌های دیگر هم داشته باشد.

ممکن است گلکسی زد فولد ۶ اف ای با صفحه‌نمایش کوچک‌تر با کیفیت پایین‌تر، حاشیه‌های ضخیم‌تر، دوربین‌های ساده‌تر، رم و فضای ذخیره‌سازی کمتر و همچنین پردازنده‌ی ضعیف‌تر عرضه شود.

گفته می‌شود که گلکسی زد فولد ۶ اصلی مجهز به اسلات مخصوص استایلوس خواهد بود تا آن را از برادر میان‌رده‌اش متمایز کند. علاوه‌بر این، ابعاد زد فولد ۶ از نسل قبلی بزرگ‌تر خواهد بود. در حال حاضر اطلاعات دقیقی در مورد تغییرات قیمت گوشی سامسونگ مدل گلکسی زد فولد ۶ در دسترس نیست.

227227

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1868363

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه موبایل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)