معاون رییسی: مردم عزم خود را برای مشارکت در انتخابات جزم کرده‌اند


معاون رییسی: مردم عزم خود را برای مشارکت در انتخابات جزم کرده‌اند

معاون پارلمانی رییس جمهور گفت: دشمنان گمان می‌کنند با اقدام یا تبلیغات علیه نظام اسلامی، ملت از آن‌ها تبعیت می‌کنند درحالی که مردم عزم خود را برای حضور در انتخابات جزم کرده اند.

سید محمد حسینی روز جمعه در جمع خبرنگاران در بوشهر اظهار کرد: در مورد توطئه دشمنان برای کمرنگ کردن انتخابات، دشمنان هنوز دچار خطای محاسباتی هستند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، وی بیان کرد: مردم با درک اهمیت مشارکت در انتخابات، آن را در وحدت ملی، انسجام و امنیت کشور تاثیرگذار می‌بییند.

معاون پارلمانی رییس جمهور تصریح کرد: برای رشد اقتصادی و پیشرفت کشور به طور قطع باید مشارکت گسترده مردمی در عرصه‌های سرنوشت ساز از جمله انتخابات وجود داشته باشد.

حسینی افزود: شمار زیادی داوطلب نمایندگی مجلس در تخصص گوناگون تایید صلاحیت شده اند و مسیر انتخاب برای مردم مهیا شده است.

وی اظهار کرد: با تمهیدات اندیشیده شده انتظار می‌رود با برگزاری یک رقابت سالم و انتخاباتی باشکوه بر اقتدار و صلابت نظام افزوده شود که این رویه افزون بر آثار باعث تحکیم بخشیدن به حیثیت جهانی انقلاب است.

حسینی یادآور شد: برای توسعه فضا‌های آموزشی طرح‌هایی به ویژه در شهر‌های جدید که ساخت واحد‌های مسکونی در آن در حال اجراست باید مورد توجه جدی قرار گیرد.

وی گفت: اگر تاکید رهبر معظم انقلاب و مسئولان برتحکیم بنیان خانواده و جمعیت در کشور است با وجود ظرفیت‌های لازم و منابع عظیم نفت، گاز، پتروشیمی و همت و اراده مسئولان نیاز‌ها تامین خواهد شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه انتخابات

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پرورش گل برگ ذرتی گیاه آپارتمانی + شرایط و نگهداری از این گل زیبا