فرمانده سابق اسرائیل اعتراف کرد / حماس ریتم و سرعت نبرد در غزه را تعیین می کند


فرمانده سابق اسرائیل اعتراف کرد / حماس ریتم و سرعت نبرد در غزه را تعیین می کند

اقتصادنیوز : زویکا هایموویچ، فرمانده سابق پدافند هوایی اسرائیل در گفت‌وگو با شبکه ۱۲ عبری اعتراف کرد که «حماس است که ریتم و سرعت را تعیین می‌کند و ما منتظر پاسخ آن هستیم.»

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، هایموویچ افزود: ما این پیشنهاد را ارائه می‌کنیم و در نهایت حماس است که تصمیم می‌گیرد و این بخشی از جنگ روانی است که حماس از آن استفاده می‌کند و به آن ادامه می‌دهد.

خبر مرتبط
واکنش تند حماس به جنایت اسرائیل در جنین

اقتصادنیوز : جنبش حماس در واکنش به ترور سه تن از نیروهای مقاومت توسط اسرائیل در جنین، تأکید کرد که این جنایت بدون پاسخ نمی‌ماند.

او گفت: «حماس تا جایی که ممکن است ما را می‌کشد، زیرا اختلافات داخلی را می‌بیند و این به نفع روایت آن است و آن را در موضع قدرت قرار می‌دهد.»

این در حالی است که مقاومت فلسطین به مقابله با تهاجمات اشغالگران به خان یونس، البریج و شهر غزه ادامه می‌دهد و انتظار کشته و زخمی شدن در صفوف نیروهای اشغالگر وجود دارد.

در همین راستا، نیروهای رژیم صهیونیستی پنجشنبه از چندین منطقه در شمال و مرکز نوار غزه به ویژه از مناطق الزوایده، النصیرات، الکرامه و منطقه التوام و برج‌های اطلاعاتی در شمال غربی شمال نوار غزه عقب‌نشینی کردند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بک گراند بنفش | 100 عکس پس زمینه بنفش برای گوشی شیک و فانتزی