میراحمدی: دهه فجر فرصت مناسبی برای جهاد تبیین و بیان دستاوردهای انقلاب است


میراحمدی: دهه فجر فرصت مناسبی برای جهاد تبیین و بیان دستاوردهای انقلاب است

معاون امنیتی انتظامی وزیر کشور گفت: جهاد تبیین که مقام معظم رهبری فرمودند راهبرد اساسی و کارگشا در مقابل جنگ شناختی است و در جهاد تبیین باید دستاوردها و پیشرفت‌ها بیان شود و ایام الله دهه فجر فرصت مناسبی برای این مهم است.

میراحمدی: دهه فجر فرصت مناسبی برای جهاد تبیین و بیان دستاوردهای انقلاب است

به گزارش راهبرد معاصر؛ سید مجید میراحمدی معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور در جمع مسئولین سازمان صدا و سیما مرکز و استان‌های سراسر کشور از به خاطر تلاش‌های ارزشمند مسئولان و کارکنان این مجموعه که با تبیین جنگ شناختی دشمنان که با هدف به دست گرفتن مدیریت افکار عمومی است، تقدیر و تشکر کرد.

وی با بیان اینکه صدا و سیما در خط مقدم مقابله با جنگ شناختی دشمنان است، افزود: تمام تلاش دشمنان این است که صداو سیما را از مرکز مورد اعتماد و مرجع خبری خود و خارج و خود جایگزین مرجعیت رسانه ای و خبری در ایران شوند. به همین دلیل، تعضیف صدا سیمای جمهوری اسلامی ایران بازی در زمین دشمنان است.

میراحمدی تاکید کرد: صدا و سیما باید مشکلات مردم کشور را منعکس کند اما نباید منجر به سیاه نمایی و ناامیدی باشد؛ در پشت هر شفافیت و اطلاع رسانی بایستی امید آفرینی باشد و خدمات دولت و توانمندی آنان را در حل مشکلات باید تبیین شود زیرا دشمن در جنگ شناختی می‌خواهد این باور غلط را ایجاد کند که نظام اسلام و دولت قادر به حل مشکلات نیستند.

وی با اشاره به پیشرفت‌های کشور افزود: دشمنان نمی‌خواهند مردم از پیشرفت‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی آگاه شوند ضمن آن که در عین دشمنی با ملت می‌خواهند خود را به عنوان دوست جا بزنند.

معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور تاکید کرد: مردم باید بدانند و می‌دانند ریشه اصلی مشکلات اقتصادی دشمنان هستند که با تحریم های ظالمانه تلاش می‌کنند تا با فشار بر مردم آنان را در مقابل نظام قرار دهند اما مردم و نظام تحریمها را به فرصت برای پیشرفت تبدیل کردهاند و انشالله از گردنه سخت مشکلات اقتصادی هم عبور خواهند کرد.

وی ادامه داد: جهاد تبیین که مقام معظم رهبری (مدظله العالی) فرمودند راهبرد اساسی و کارگشا در مقابل جنگ شناختی است که در جهاد تبیین باید دستاوردها و پیشرفت‌ها بیان شود و ایام الله دهه فجر فرصت مناسبی برای این مهم است./فارس

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس/ می دانستید که این دختر همسر شهرام کاشانی بوده است!