مرد جوانی در استخری حوالی مشهد غرق شد


مرد جوانی در استخری حوالی مشهد غرق شد

معاون عملیات سازمان آتش نشانی مشهد گفت: جسد بی جان مردی با حدود ۲۱ سال سن که در نزدیکی طرقبه روستای نغندر در یکی از استخر‌های کشاورزی غرق شده بود از آب خارج شد.

مهدی رضایی اظهار کرد: جسد بی جان مردی با حدود ۲۱ سال سن که در نزدیکی طرقبه روستای نغندر در یکی از استخر‌های کشاورزی غرق شده بود، توسط غواصان سازمان آتش ‎نشانی از آب خارج شد.

معاون عملیات سازمان آتش نشانی مشهد افزود: در ساعت ۶:۲۰ صبح امروز به دنبال تماس با مرکز ۱۲۵ آتش نشانی مشهد از غرق شدن یک مرد جوان در استخر کشاورزی خبر داده شد که بلافاصله تیم‌های تخصصی امداد و نجات و غواصی سازمان آتش‎ نشانی به محل حادثه حرکت کردند.

وی بیان کرد: غواصان سازمان آتش‎ نشانی بلافاصله پس از رسیدن به محل با استفاده از لوازم و تجهیزات ویژه غواصی وارد آب و پس از دقایقی جستجو در عمق استخر موفق به کشف پیکر بی ‎جان غریق شدند و آن را به خشکی منتقل کردند.

رضایی با اشاره به یخ زدن پیکر این فرد به علت پایین بودن دمای آب افزود: آتش ‎نشانان پس از خارج کردن پیکر مرد جوان از این استخر و تحویل آن به عوامل اورژانس و نیروی انتظامی حاضر در محل حادثه به مأموریت خود پایان دادند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه حوادث

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


175 سوال جرات و حقیقت برای دختران و پسران + ایده عاشقانه