چمران: امیدواریم اتوبوس‌های خارجی وارد شود


چمران: امیدواریم اتوبوس‌های خارجی وارد شود

ربیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: امیدواریم اتوبوس‌های خارجی وارد شود و خودروسازان داخلی نیز با رفتن به سمت برقی‌سازی، اتوبوس‌های مورد نیاز را تأمین کنند.

مهدی چمران، امروز همزمان با پویش امید و افتخار در آئین بهره‌برداری از تقاطع غیرهمسطح بزرگراه شهید زین‌الدین با بزرگراه شهید باقری با بیان اینکه متأسفانه مسؤولین دوران طاغوت به «ما می‌توانیم» اعتقاد نداشتند، اظهار کرد: «ما می‌توانیم» کلام والای امام خمینی (ره) بود. این پروژه برای ما عادی‌ست و همچون پروژه‌های زیادی است که ساخته‌ایم و بزرگ‌تر از این را نیز می‌توانیم بسازیم.

وی با اشاره با پرتاب ماهواره به فضا در روز‌های اخیر، یادآور شد: ما در بخش‌های مختلف از جمله فنی و مهندسی آنچه که بخواهیم می‌توانیم انجام دهیم و تمام این موفقیت‌ها از حماسه ۲۲ بهمن و پیروزی انقلاب اسلامی است.

چمران با بیان اینکه شکر و سپاس به معنای استمرار کار و برنامه‌ریزی درست در ادامه کار است، یادآور شد: در مدت کوتاهی به میزان ۹ ماه این پروژه ساخته شد و بهترین شکرگزاری است که توانسته‌ایم به مردم خدمت ارائه دهیم. امیدواریم در دیگر پروژه‌های عمرانی تهران با کمک صنعتگران و نیرو‌های انسانی بتوانیم به خوبی پیش برویم.

وی افزود: تا پایان سال هفت پروژه به مردم تحویل داده خواهد شد و نهضت آبادانی در تهران ادامه خواهد یافت؛ البته این کافی نیست و ما راضی نیستیم و باید فکری به حال ترافیک در هم پیچیده پایتخت کنیم. امیدواریم شهردار تهران در بازگشت خود از چین با توجه به خبر‌هایی که از قرارداد‌ها خواهد داد، بتوانیم کاری کنیم؛ هرچند تهران یک دریاست و ۱۰۰ اتوبوس دیده نمی‌شود و باید چند هزار اتوبوس تأمین کرد.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه ما مجبور شدیم اتوبوس‌های دوکابین را خریداری کنیم، گفت: اگر این اتوبوس‌ها خریداری نمی‌شد، وضعیت ترافیک وحشتناک‌تر می‌شد؛ اما متأسفانه خرید این اتوبوس‌ها متوقف شد و مردم در سرما و بارندگی منتظر اتوبوس می‌مانند. به هر شکل امیدواریم اتوبوس‌های خارجی وارد شود و خودروسازان داخلی نیز با رفتن به سمت برقی‌سازی، اتوبوس‌های مورد نیاز را تأمین کنند.

وی در پایان از دست اندرکاران اجرای تقاطع بزرگراه شهید زین‌الدین با بزرگراه شهید باقری برای طراحی مناسب این تقاطع و جلوگیری از هزینه‌کرد در تملک املاک این محدوده قدردانی کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه حوادث

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان