75 معتاد متجاهر در شهرستان بهارستان تحویل کمپ شدند


75 معتاد متجاهر در شهرستان بهارستان تحویل کمپ شدند

به گزارش رکنا، سرهنگ مجید عسکری نیا گفت: این طرح در قالب برنامه هماهنگ شده و در راستای اجرای طرح آرامش در شهر با موضوع جمع آوری معتادان متجاهر و به منظور زیباسازی چهره شهر و کاهش سایر جرائم...

به گزارش رکنا، سرهنگ مجید عسکری نیا گفت: این طرح در قالب برنامه هماهنگ شده و در راستای اجرای طرح آرامش در شهر با موضوع جمع آوری معتادان متجاهر و به منظور زیباسازی چهره شهر و کاهش سایر جرائم در سطح شهرستان بهارستان به اجرا در آمد.

وی ادامه داد: با اجرای این طرح طی 72 ساعت گذشته تعداد 75نفر از معتادان متجاهر جمع آوری و به کمپ های ترک اعتیاد معرفی شده اند.

سرهنگ عسکری نیا بیان داشت: طبق آمار، درصد قابل توجهی از سرقت های خرد شهر نیز توسط معتادان متجاهر انجام می گیرد از این رو جمع آوری این دسته از افراد با جدیت در دستور کار قرار دارد.

فرمانده انتظامی شهرستان بهارستان در پایان با اعلام این مطلب که شهروندان می توانند در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک با مرکز فوریت های پلیسی 110 تماس حاصل نمایند، خاطرنشان کرد: سامانه 197 پلیس نیز آماده دریافت هر گونه انتقاد و پیشنهاد و تقدیر از عملکرد فرماندهی انتظامی از سوی شهروندان می باشد.


75 معتاد متجاهر در شهرستان بهارستان تحویل کمپ شدند

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ کیارش چی میشه بعدت