سرویس خواب عروس برای جهیزیه


سرویس خواب عروس برای جهیزیه

یکی از خاطره انگیزترین خریدهایی که برای هر فردی با شور و شوق فراوانی همراه می‌باشد، خرید جهیزیه و اسباب اثاثیه برای اولین خانه متاهلی‌اش می‌باشد، اما برای خرید جهیزیه باید به یک سری راهنمایی و نکاتی توجه داشته باشید تا بتوانید تا سالیان...

یکی از خاطره انگیزترین خریدهایی که برای هر فردی با شور و شوق فراوانی همراه می‌باشد، خرید جهیزیه و اسباب اثاثیه برای اولین خانه متاهلی‌اش می‌باشد، اما برای خرید جهیزیه باید به یک سری راهنمایی و نکاتی توجه داشته باشید تا بتوانید تا سالیان سال، جهیزیه خود را در منزل استفاده کرده و از دیدنشان لذت ببرید.

در این مقاله به راهنمایی مخاطبانی خواهیم پرداخت که قصد دارند، سرویس خواب عروس برای جهیزیه خود تهیه نمایند که از اهمیت بالایی برخوردار می‌باشد و در ادامه به مطالب زیر اشاره خواهیم کرد.

سرویس خواب عروس برای جهیزیه

خواندن این مقاله به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم؟

  • عروس و دامادی که به دنبال خرید جهیزیه منزل می‌باشند.
  • عروس و دامادی که به دنبال یک مرجع خرید مطمئن برای خرید سرویس خواب می‌باشند.
  • افرادی که نمی‌دانند در هنگام خرید سرویس خواب به چه نکاتی باید توجه نمایند.
  • زوجینی که علاقه دارند با رنگ و مدل جدید سرویس خواب عروس آشنا بشوید.

اولین قدم برای خرید سرویس خواب عروس برای جهیزیه

اگر یک داستان فرضی را در نظر بگیریم، داستان زیبایی از دو عاشق به نام‌های ملانی و امیر آغاز می‌شود، آنها تصمیم میگیرند که با هم ازدواج کنند و زندگی مشترک خود را در یک آپارتمان جدید شروع کنند، یکی از نخستین قدم‌هایی که به ذهن آنها خطور کرد، خرید یک سرویس خواب زیبا و شگفت انگیز برای منزل جدید خود بود، آنها در ابتدا به مشاهده چندین طرح عکس زیبا در گوگل و شبکه های اجتماعی کردند تا بتوانند زیباترین سرویس خواب عروس برای جهیزیه خود را پیدا کنند.

انواع مدل سرویس خواب عروس در رنگ های مختلف

اولین مورد جلب توجه شان، انتخاب رنگ سرویس خواب عروس بود، سرویس خواب‌ های عروس در رنگ و طرح های مختلفی در بازار امروزی وجود دارد که هر کدام جذابیت و شکل و شمایل منحصر به فردی دارند که در ادامه به محبوب ترین مدل سرویس خواب از لحاظ رنگی خواهیم پرداخت.

سرویس خواب عروس رنگ سفید صورتی

یکی از رنگ‌های پرطرفدار که بیشتر خانم ها علاقه مند به این رنگ می‌باشند، سرویس خواب عروس رنگ سفید صورتی می‌باشد، رنگ سفید از جمله رنگ هایی می‌باشد که نماد خوش یمن بودن و رنگ صورتی نماد عشق و شادی می‌باشد که با ترکیب هم می‌توانند علاوه بر زیبایی خارق العاده ای که به دکوراسیون منزل می‌بخشد باعث ترویج دوستی بین دو عاشق می‌شود.

سرویس خواب عروس برای جهیزیه

سرویس خواب عروس رنگ سفید طلایی

یکی دیگر از رنگ هایی که باعث می‌شود خانه نو و اول عروس و داماد، جذاب و زیبا به نظر برسد، سرویس خواب به رنگ سفید طلایی می‌باشد، استفاده از رنگ سفید در سرویس خواب عروس نشان از پاکی و روشنایی و همچنین رنگ طلایی نشان دهنده لوکس و باشکوه بودن دکوراسیون منزل می‌باشد.

سرویس خواب عروس و داماد رنگ طوسی

از خاص ترین رنگ سرویس خواب مناسب برای عروس و داماد، استفاده از رنگ طوسی می‌باشد، رنگ طوسی به دلیل جذابیت ظاهری بسیار بالا و خاص بودن خود همیشه مورد توجه تازه عروس و داماد ها قرار می‌گیرد، زیرا که این مدل از رنگ‌ها تا سالیان سال مد روز می‌باشند و از همه مهمتر این مدل از رنگ قابلیت ست شدن با دیگر وسایل دکوراسیون منزل را هم دارد.

در قدم دوم، توجه به متریال و سایز سرویس خواب جهیزیه

پس از اینکه عروس و داماد، رنگ مورد نظر خودشان را انتخاب کردند، در مرحله بعدی باید به موارد مهم تری هم توجه کنند، آنها ابتدا باید متراژ اتاق خواب خود را داشته باشند تا در هنگام خرید سرویس خواب با مشکلی روبرو نشوند. در این قسمت به این نکات خواهیم پرداخت.

توجه به متراژ اتاق خواب منزل

حتما باید قبل از اینکه خرید سرویس خواب خود را حتمی کنید، به متراژ اتاق خواب منزل خود اهمیت دهید، زیرا که اگر مستاجر باشید، و متراژ تقریبی اتاق خواب خود را نداشته باشید، به طور حتم با مشکلاتی مانند هماهنگ نبودن سرویس خواب در اتاق مواجه خواهید شد.

آگاهی نسبت به نوع متریال استفاده شده در سرویس خواب

یکی از مشکلاتی که در هنگام خرید سرویس خواب ها با آن مواجه می‌شویم، نوع متریالی می‌باشد که در سرویس خواب ها به کار می‌رود، زیرا که بیشتر افراد نسبت به نوع متریال مصرفی که در سرویس خواب به کار می‌رود اطلاعی ندارند. در این قسمت چندین مدل از متریالی که در سرویس خواب‌ها به کار رفته است را اشاره خواهیم کرد.

سرویس خواب عروس با چوب راش :

اگر با چوب راش آشنایی ندارید، چوب راش از چوب های سخت می‌باشد که از محکم ترین نوع چوب ها می‌باشد که رنگ آن کرم متمایل به قرمز می‌باشد. این نمونه از چوب به دلیل خاصیت و ویژگی منحصر به فرد خود باعث می‌شود که ماندگاری بالایی داشته باشد، البته باید بدانیم که چوب راش قیمت بالایی هم دارد.

سرویس خواب عروس برای جهیزیه

سرویس خواب جهیزیه با ام دی اف :

ام دی اف یک نوع از متریال چوبی می‌باشد که از الیاف چوبی و چوب ترکیبی تهیه می‌شود، این نوع از متریال جزو درجه یک ترین نوع متریال می‌باشد که خصوصیات مثبتی دارد که در ساخت انواع محصولات چوبی از جمله سرویس خواب برای ساخت مورد استفاده قرار می‌گیرد که نسبت به چوب راش قیمت پایین تری دارد.از مهم ترین خاصیت های ام دی اف، مقاومت در برابر ضربه و حرارت و وزن سبک آن می‌باشد.

توجه به سایز و اندازه سرویس خواب :

از آنجایی که تخت خواب عروس به صورت دو نفره طراحی می‌شود از نظر پهنا، عریض تر می‌باشد به همین علت باید از لحاظ ارتفاع و سایز طول آن هم توجه نمایید. برای مثال از سایز 160 سانتی متر تا سایز 200 متر برای سرویس خواب قابل پیاده سازی می‌باشد اما شما باید اندازه متناسب با اتاق خواب خود را در نظر بگیرید.

در مرحله آخر، بهترین مرجع برای خرید سرویس خواب عروس کجا می‌باشد؟

پس از اینکه با بعضی از موارد آشنا شدیم، از مهم ترین مسئله بهترین مرجع برای خرید سرویس خواب عروس می‌باشد، مغازه و فروشگاه‌های مختلفی در زمینه فروش محصولات چوبی در یافت آباد، چهاردانگه و دلاوران وجود دارد اما باید نسبت به اطلاعاتی که در قسمت بالا داده شده است، تصمیم به خرید سرویس خواب بگیرید.


از مهم ترین پیشنهادهای خرید سرویس خواب عروس، می‌توانیم به کارخانه تولیدی اشاره کنیم که نسبت به مغازه ها و فروشگاه‌ها از قیمت و کیفیت بالاتری برخوردار می‌باشد.

کارخانه تولیدی مبل باروس از شرکت هایی می‌باشد که در زمینه انواع محصولات چوبی اعم از مبل راحتی، مبل کلاسیک، مبلمان نئوکلاسیک در شهر تهران می‌باشد و همچنین در زمینه تولید انواع سرویس خواب دو نفره به خصوص سرویس خواب‌ عروس و جهیزیه مشغول به فعالیت می‌باشد که شما می‌توانید از طریق سایت تمامی محصولات چوبی و سرویس خواب را مشاهده نمایید.

سرویس خواب عروس شامل چه اجزایی می‌باشد؟

برخلاف تصور خیلی از افراد که فکر می‌کنند، منظور از سرویس خواب، فقط یک تخت خواب می‌باشد، باید بدانیم که سرویس خواب عروس، شامل دو عدد میز پاتختی، میز آرایش، میز عسلی، پاف تخت و حتی تشک نرم و راحت می‌باشد که با در کنار هم قرار گرفتن این قطعات، یک سرویس خواب تشکیل می‌شود.

کاربرد میز آرایش در سرویس خواب:

میز آرایش در سرویس خواب یک عنصر کاربردی و زیبایی می‌باشد که به شیک بودن سرویس خواب کمک ویژه ای کرده است، میز آرایش جزو ابزارهایی می‌باشد که بیشتر برای خانم ها مورد استفاده قرار می‌گیرد و برای آرایش روزانه می‌توانند از میز آرایش استفاده کنند.

کاربرد پاتختی در سرویس خواب :

پاتختی از دیگر وسایلی می‌باشد که در سرویس خواب به کار می‌رود، ترکیب پارچه پاتختی با فرش کف اتاق خواب می‌تواند ترکیب جذابی را ایجاد کند و می‌تواند به عنوان یک لایه زیبا بر روی تخت یا در کنار تخت در سرویس خواب قرار بگیرد.

سرویس خواب عروس برای جهیزیه

تشک سرویس خواب عروس :

در سرویس خواب عروس، از مهم ترین مواردی که باید به آن توجه داشته باشیم، تشک سرویس خواب عروس می‌باشد، از مرغوب ترین تشک هایی که برای سرویس خواب عروس می‌توانیم به آن اشاره کنیم، ویژگی نرم و راحت بودن آن می‌باشد که هنگام خوابیدن به سمت داخل فرو برود زیرا که سفت و سنگین بودن آن باعث کمر درد می‌شود.

کارخانه تولیدی مبل باروس بهترین مرجع برای خرید جهیزیه

یکی از بزرگترین شرکت هایی که در زمینه محصولات چوبی و مبلمان، در حال فعالیت می‌باشد، شرکت تولیدی مبل باروس می‌باشد، مبل باروس برای خرید جهزیه شرایط خوبی را برای تازه مزدوج ها فراهم کرده است که از جمله شرایط آن می‌توانیم به خرید قسطی، ارائه محصول با گارانتی دو ساله و امکان خرید به صورت ست کامل محصولات اشاره نماییم.

همچنین کارخانه مبل باروس، تولید کننده انواع میز ناهارخوری چوبی و کمجا می‌باشد که شما می‌توانید با مراجعه به لینک، از انواع مدل‌ها بازدید نمایید.


حتما بخوانید: سایر مطالب گروه جهیزیه عروس

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...