صدور دستور جلب 21 محکوم پرونده فساد در شهرداری ارومیه


صدور دستور جلب 21 محکوم پرونده فساد در شهرداری ارومیه

رئیس کل دادگستری آذربایجان‌غربی با اشاره به صدور دستور جلب متهمان پرونده شهرداری ارومیه، گفت: با قطعیت احکام مجازات پرونده فساد در شهرداری ارومیه، دستور جلب ۲۱ محکوم این پرونده صادر که ۹ نفر دستگیر و برای اجرای حکم روانه زندان شدند و دستگیری ۱۲ محکوم دیگر در دستور کار قرار دارد.

صدور دستور جلب 21 محکوم پرونده فساد در شهرداری ارومیه

به گزارش راهبرد معاصر؛ ناصر عتباتی سه‌شنبه، ۱۰ بهمن ماه در سی و چهارمین جلسه شورای معاونین دادگستری استان در این جلسه با تبریک ایام ا... دهه مبارکه فجر بیان کرد: ایثارگری‌ها و خون شهدای انقلاب باعث حرکت نهضت مردمی و پیروزی انقلاب اسلامی شد و امروز استقلال و اقتدار کشور حاصل تلاش‌های این ایثارگری‌هاست و هر کسی در حوزه کاری خود باید پاسدار آرمان‌ها و دستاورد‌های انقلاب باشد.

عتباتی افزود: دستگاه قضایی تکلیف سنگینی در پاسداری از آرمان‌های انقلاب دارد و همواره با استفاده از ظرفیت‌های قانونی خود در صیانت از دستاورد‌ها و اجرای عدالت و احقاق حق تلاش می‌کند و در این خصوص با هیچ کسی مماشات ندارد.

وی با تاکید بر اینکه دستگاه قضایی قاطعانه، بی‌طرفانه و فارغ از هیاهوی رسانه‌ای، تمام کننده است، گفت: دستگاه قضایی در تمامی پرونده‌ها خصوصاً پرونده‌های مهم امنیتی با قاطعیت و عادلانه و منصفانه ورود می‌کند چرا که مردم از دستگاه قضایی انتظار برقراری نظم و امنیت که اساس تمامی امور است را دارند.

این مقام ارشد قضایی استان با اشاره به تلاش‌های مجموعه دادگستری در احقاق حق ادامه داد: تمامی همکاران دستگاه قضایی استان پای کار هستند و با انگیزه و کار جهادی و فداکارانه در راستای تحقق اهداف دستگاه تلاش می‌کنند و در این بین مجموعه شورای معاونین که اعضای ناظر حوزه‌های قضایی نیز می‌باشند وظیفه سنگینی دارند، لذا از آن‌ها درخواست و تاکید می‌شود با ارائه ارشادات لازم حوزه‌های قضایی را در تحقق اهداف برنامه عملیاتی تا پایان سال راهبری کنند. / ایسنا

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جدیدترین عکس های 00:00 عاشقی با متن های رمانتیک