واکنش تند حماس به جنایت اسرائیل در جنین


 واکنش تند حماس به جنایت اسرائیل در جنین

اقتصادنیوز : جنبش حماس در واکنش به ترور سه تن از نیروهای مقاومت توسط اسرائیل در جنین، تأکید کرد که این جنایت بدون پاسخ نمی‌ماند.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، جنبش حماس در واکنش به ترور سه تن از نیروهای مقاومت توسط صهیونیست‌ها در بیمارستان ابن سینا در جنین، واقع در شمال کرانه باختری تأکید کرد: ما شهادت «باسیل ایمن الغزاوی» و برادرش «محمد ایمن الغزاوی»، دو عضو سرایا القدس و «محمد جلامنه»، عضو گردان‌های القسام را در یورش ارتش اشغالگر به بیمارستان ابن سینا تسلیت می‌گوییم.

خبر مرتبط
واکنش حماس به نشست محرمانه در پاریس!

اقتصادنیوز : در پی برگزاری نشست محرمانه‌ای در پاریس با محوریت دستیابی به توافق برای توقف جنگ در غزه و ارائه پیش‌نویس توافق صورت گرفته به جنبش حماس، این جنبش اعلام کرد که طی روزهای آتی به تفاهمات صورت گرفته پاسخ خواهد داد.

به نقل از خبرگزاری سما، در بیانیه حماس آمده است: ترور این سه جوان که یکی از آن‌ها روی تخت بیمارستان بود، یک جنایت جنگی کامل و ادامه جنایت‌های رژیم اشغالگر در حق ملت ما از غزه تا جنین است.

در ادامه این بیانیه تأکید شده است: این جنایت بدون پاسخ نخواهد ماند. مقاومتی که با مردم عهد بسته تا زمان بیرون راندن اشغالگران و بازپس گیری تمام حقوق ملت خود به مبارزه ادامه بدهد، هرگز از ترورها نمی‌ترسد و جنایت‌های این دشمن بزدل هرگز قدرتش را تضعیف نمی‌کند.

جنبش جهاد اسلامی فلسطین نیز شهادت این سه شهید در جنین را تسلیت گفت.

پیش از این رسانه‌های فلسطینی اعلام کردند نیروی ویژه ارتش رژیم صهیونیستی با یورش به بیمارستان ابن سینا در جنین در شمال کرانه باختری سه جوان فلسطینی را ترور کردند.

به گفته این رسانه‌ها، این سه شهید از جمله مهم‌ترین فرماندهان گردان‌های القسام و سرایا القدس در جنین بودند.

خبرگزاری فلسطین نیز گزارش داد حدود ۱۰ سرباز نیروی ویژه اسرائیلی با لباس شخصی به بیمارستان ابن سینا نفوذ کرده و مردان جوان را با ترور کردند.

خبرگزاری مذکور افزود شهید باسل از ۲۵ اکتبر گذشته مجروح شده و در بیمارستان تحت مداوا قرار داشت.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


16 شعر در مورد معلم کلاس اول؛ اشعاری زیبا و خواندنی