3 دستگیری جدید مرتبط با پرونده فساد در شهرداری رباط‌کریم


3 دستگیری جدید مرتبط با پرونده فساد در شهرداری رباط‌کریم

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان رباط‌کریم از دستگیری ۲ نفر از کارمندان شهرداری رباط‌کریم و یک نفر از اشخاص به اصطلاح با نفوذ و متمول رباط‌کریم خبر داد.

3 دستگیری جدید مرتبط با پرونده فساد در شهرداری رباط‌کریم

به گزارش راهبرد معاصر؛ محمد یوسف‌وند دادستان عمومی و انقلاب شهرستان رباط‌کریم اظهار کرد: در ادامه تحقیقات پرونده تخلفات شهرداری و شورای شهر رباط‌کریم روز گذشته ۲ تن از کارمندان شهرداری رباط‌کریم به اتهام تخلفات مالی و ارتشاء با حکم قضایی بازداشت و روانه زندان شدند.

وی در ادامه گفت: همچنین یک شخص متمول دیگر که در شهرستان رباط‌کریم ادعای نفوذ و نزدیکی با مسؤولان شهرستان را داشت به اتهام دلالی در حوزه ساخت و ساز‌های غیر مجاز دستگیر و وی هم روانه زندان شد.

دادستان رباط‌کریم تاکید کرد و گفت: دستگاه قضایی در برخورد با فساد، تخلفات و تضییع حقوق عامه و بیت‌المال با هیچ کس تعارف ندارد، پولدار و متمول بودن و یا ارتباط با مسؤولان و موارد از این دست نمی‌تواند جلوی برخورد قضایی را بگیرد و ما در برخورد با فساد اصرار داریم.

وی در ادامه گفت: پرونده تخلفات شهرداری و شورای اسلامی شهر رباط‌کریم همچنان باز است و احتمال دستگیری‌های دیگر هم دور از ذهن نیست.

یوسف‌وند در پایان از مردم یاری خواست و گفت: از مردم و همشهریان گرامی تقاضا داریم در برخورد با فساد در ابعاد مختلف آن دستگاه قضایی را یاری کنند و هر جا تخلفی را در دستگاه‌ها و ادارات مشاهده کردند به دادستانی اعلام کنند و این را هم بدانند که افرادی که به افشای فساد اقدام می‌کنند، اطلاعاتشان محفوظ و مورد حمایت دستگاه قضایی قرار خواهند داشت. / فارس

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ژست های منشوری و نشستن ناجور شیرین بازیگر نون خ در مکان عمومی !