کودک آزاری وحشتناک؛ مادر بی رحم کودکش را با آب داغ سوزاند


کودک آزاری وحشتناک؛ مادر بی رحم کودکش را با آب داغ سوزاند

زن جوانی که برای ساکت کردن پسر خردسالش او را زیر دوش آب داغ حمام انداخته بود، در حالی کودک آزاری وحشتناکی را در مشهد رقم زد که مدعی است تحت تاثیر توهم ناشی از مصرف مواد مخدر صنعتی(شیشه) قرار گرفته بود.

چند روز قبل ماموران کلانتری معراج مشهد در جریان کودک آزاری وحشتناکی قرار گرفتند که در یکی از پاتوق های استعمال مواد مخدر در کوی نجف رخ داده بود. دقایقی بعد نیروی انتظامی با دستورات ویژه قاضی دکتر رحمانی(معاون دادستان مرکز خراسان رضوی) وارد منزل مذکور در خیابان نجف ۳۰ شدند و پسر بچه ۲ ساله ای به نام «طاها» را مشاهده کردند که برخی از نقاط بدنش به طرز دلخراشی دچار سوختگی شده بود.

مادر جوان این کودک که ابتدا با داستان سرایی سعی داشت حقیقت موضوع را کتمان کند، برای انجام تحقیقات درحالی به مرکز انتظامی هدایت شد که فرزند وی برای درمان های اولیه به بیمارستان انتقال یافت.

بررسی های پلیس که زیر نظر سرگرد امیر رضا فعال(رئیس کلانتری معراج) آغاز شده بود به سرنخ هایی از کودک آزاری در توهم شیشه رسید و بدین ترتیب، مادر این کودک به سوزاندن فرزندش متهم شد.

کودک آزاری وحشتناک؛ مادر بی رحم کودکش را با آب داغ سوزاند

تحقیقات مقدماتی بیانگر آن بود که افراد معتاد به منزل این زن مطلقه رفت وآمد دارند و او هنگامی که در کنار مردی معتاد قصد استعمال شیشه را داشت ناگهان با گریه های پسر ۲ساله اش روبه‌رو شد. این زن همچنان به مصرف مواد مخدر صنعتی در حالی ادامه می داد که صدای گریه های فرزندش او را می‌آزرد و تلاش‌هایش برای ساکت کردن کودک بی فایده بود. این زن که دیگر کنترل اعصابش را از دست داده بود، در یک لحظه فرزندش را به حمام برد و او را زیر شیر آب داغ گرفت. خیلی زود برخی از نقاط بدن کودک دچار سوختگی شد و به قول معروف«تاول» زد. در همین حال او کیسه حمام را برداشت و ...

این زن جوان که مدعی بود به خاطر عوارض ناشی از توهم شیشه دست به چنین رفتار دلهره آوری زده است، با دستور مقام قضایی به مرکز ترک اعتیاد اجباری منتقل شد تا تحت درمان قرار گیرد. از سوی دیگر نیز«طاها» کودک ۲ ساله هم پس از درمان های اولیه، تحویل کارشناسان اورژانس اجتماعی بهزیستی شد و تحقیقات در این باره از سوی عوامل انتظامی ادامه یافت.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه حوادث

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شبکه دختران چتربت چگونه کار می‌کرد؟ + ویدئو