لایحه نحوه برگزاری تجمعات و راهپیمایی‌ها در دستور کار مجلس قرار گرفت


لایحه نحوه برگزاری تجمعات و راهپیمایی‌ها در دستور کار مجلس قرار گرفت

نشست علنی امروز- دوشنبه ۹ بهمن ماه- مجلس شوری اسلامی دقایقی پیش به ریاست محمد باقر قالیباف و با حضور ۲۰۰ تن از نمایندگان آغاز شد. قرار است در این نشست ایرادات شورای نگهبان به لایحه برنامه...

نشست علنی امروز- دوشنبه ۹ بهمن ماه- مجلس شوری اسلامی دقایقی پیش به ریاست محمد باقر قالیباف و با حضور ۲۰۰ تن از نمایندگان آغاز شد.

قرار است در این نشست ایرادات شورای نگهبان به لایحه برنامه پنج ساله هفتم توسعه و طرح تامین مالی تولید و زیر ساخت ها بررسی شود.

ادامه رسیدگی به گزارش کمیسیون اقتصادی در مورد طرح اصلاح قانون نظام صنفی کشور، گزارش کمیسیون انرژی در مورد لایحه ارجاع اختلاف بین شرکت مادر تخصصی مدیریت تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران(توانیر)و شرکت کنت ترکیه به داوری در دستور کار امروز صحن علنی مجلس قرار گرفت.

همچنین نمایندگان در این جلسه ادامه رسیدگی به گزارش کمیسیون اجتماعی در مورد لایحه یک فوریتی پیشگیری از آسیب دیدگی زنان و ارتقا امنیت آنها ، بررسی تقاضای دو فوریت در مورد لایحه استسفاریه ماده ۴۷ قانون خدمات مدیریت کشوری و بررسی تقاضای یک فوریت در مورد لایحه نحوه برگزاری تجمعات و راهپیمایی ها بررسی می کنند.


لایحه نحوه برگزاری تجمعات و راهپیمایی‌ها در دستور کار مجلس قرار گرفت

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | توافق مهم ایران و افغانستان بر سر آب از زبان سخنگوی وزارت خارجه