الزام رانندگان ایلامی به همراه داشتن زنجیر چرخ


الزام رانندگان ایلامی به همراه داشتن زنجیر چرخ

به گزارش رکنا،سرهنگ ابوالفضل کهزادی اظهار کرد: در پی بارش برف در محورهای کوهستانی، ماموران پلیس راه درابتدای محورها، خودروها را کنترل و در صورت همراه نداشتن زنجیر چرخ از ادامه مسیر جلوگیری می...

به گزارش رکنا،سرهنگ ابوالفضل کهزادی اظهار کرد: در پی بارش برف در محورهای کوهستانی، ماموران پلیس راه درابتدای محورها، خودروها را کنترل و در صورت همراه نداشتن زنجیر چرخ از ادامه مسیر جلوگیری می کنند.

وی اضافه کرد: متاسفانه برخی رانندگان نیز بدون بررسی وضعیت زنجیر چرخ و لوازم ایمنی وارد محورهای کوهستانی می شوند که نقص زنجیر چرخ آنان را در ادامه مسیر گرفتار می کند.

کهزادی تصریح کرد: برخی رانندگان با وجود همراه داشتن زنجیرچرخ، استفاده از آن را جدی نمی گیرند و حتی قادر به بستن آن نیز نیستند.

وی ادامه داد: در صورت ضرورت انجام سفر در جاده های ایلام به خصوص گردنه های قلندر و قلاجه، رانندگان خودروهای خود را به لوازم ایمنی، تجهیزات زمستانی و چراغ های مه شکن مجهز کنند.

رئیس پلیس راه استان ایلام تاکید کرد: سالم بودن بخاری و برف پاک کن خودرو، همراه داشتن تجهیزات زمستانی، لباس گرم و غذای کافی از دیگر توصیه های پلیس راه ایلام به رانندگان است.


الزام رانندگان ایلامی به همراه داشتن زنجیر چرخ

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه پنجشنبه 24 اسفند 1402 با معنی و تفسیر دقیق