واژگونی سواری در آوج یک کشته و سه مجروح برجای گذاشت


واژگونی سواری در آوج یک کشته و سه مجروح برجای گذاشت

رییس پلیس راه قزوین گفت: براثر واژگونی یک دستگاه خودرو سواری در جاده ارتباطی شهرستان آوج، یک کشته و سه مجروج برجای گذاشت.

سرهنگ فرهاد ذاکری منش عصر شنبه در بیان جزییات این خبر تاکید کرد: به گزارش مرکز فوریت های پلیس ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره حادثه رانندگی در مسیر روستای لک به آبگرم، ماموران پلیس راه به همراه عوامل اورژانس به محل اعزام شدند.

وی ادامه داد: در این حادثه یک دستگاه خودرو سواری سراتو با چهار سرنشین به دلایل نامعلومی از مسیر خود منحرف و واژگون شده بود که متاسفانه در این حادثه راننده خودرو جان خود را از دست داده و سه سرنشین دیگر مجروح شده بودند.

به گفته وی، مجروحان حادثه توسط عوامل اورژانس حاضر در محل به مراکز درمانی منتقل شدند.

سرهنگ ذاکری منش با اشاره به اینکه علت حادثه توسط کارشناسان پلیس در حال بررسی است، تاکید کرد: پلیس همواره به رانندگان درباره رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی هشدار داده و ضمن توصیه کرده تا ضمن پرهیز از هرگونه عجله و شتاب در رسیدن به مقصد، در جاده های روستایی با احتیاط برانند.

هشدار پلیس قزوین به مخلان نظم و امنیت

فرمانده انتظامی قزوین با اعلام اینکه طرح های ارتقا امنیت اجتماعی به طور مستمر در سطح این شهرستان برگزار خواهد شد، به هنجارشکنان هشدار داد: انجام هرگونه رفتار مجرمانه با برخورد قاطع ماموران انتظامی همراه خواهد بود.

سرهنگ بیژن خدایی در این رابطه اظهار کرد: پلیس استان در راستای رسیدگی به مطالبات مردمی و سلب تحرک از هنجارشکنان و مخلان نظم و امنیت عمومی، اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی را همواره در دستور کار ماموران انتظامی خود قرار داده است.

وی ادامه داد: تیم های عملیاتی از ماموران کلانتری های ۱۱ مدرس، ۱۷ غیاث آباد و ۲۱ محمودآباد با اخذ دستور قضایی به مناطق جرم خیز و شناسایی شده اعزام و ۳۵ خرده فروش و مصرف کننده موادمخدر را در سطح شهرستان قزوین دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی قزوین با اشاره به کشف بیش از یک کیلوگرم انواع موادمخدر و دستگیری یک قاچاقچی در این عملیات، خاطرنشان: کشف ۲۵ فقره سرقت و دستگیری ۳۷ سارق از دیگر توفیقات این طرح بود.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هشدار بورل نسبت به عملیات نظامی اسرائیل علیه رفح