امدادرسانی هلال ‌احمر زنجان به 247 هموطن گرفتار برف و کولاک


امدادرسانی هلال ‌احمر زنجان به 247 هموطن گرفتار برف و کولاک

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان زنجان گفت:  امدادگران و نجاتگران هلال احمر این استان دی ماه امسال به ۲۴۷ نفر از هموطنان گرفتار برف و کولاک در جاده های مواصلاتی استان امدادرسانی کردند.

گزارش خبرنگار خبرگزاری سلامت (طبنا)زنجان، حمکت‌اله هاشمی در جمع خبرنگاران افزود: دی‌ ماه امسال نجاتگران و امدادگران هلال‌احمر استان در ۵۹ حادثه به ۳۳۰ نفر از هموطنان امدادرسانی کردند.

وی اظهارداشت: از این تعداد حوادث بیان شده ۴۶ فقره تصادفات جاده ای، هشت مورد برف و کولاک و مابقی نیز کوهستان، صنعتی و کارگاهی و مناسبتی بوده است.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان زنجان گفت: از ۳۳۰ نفر امدادرسانی شده ۲۴۷ مسافر و راننده گرفتار در برف و کولاک جادهای مواصلاتی استان ثبت شده است.

هاشمی با بیان اینکه در ۵۹ حادثه دی ماه امسال ۸۱ نفر مصدوم شده اند، ادامه داد: نجاتگران ۶ مصدوم و هفت جان‌باخته سوانح را به مراکز درمانی و عوامل انتظامی تحویل داده اند.

وی خاطر نشان کرد: در این مدت بیان شده ۱۰۳ تیم متشکل از 310 نیروی عملیاتی امدادگر و نجاتگر برای امدادرسانی به حوادث اعزام شده اند.

این مسئول افزود: در این عملیات های بیان شده ۴۸ دستگاه آمبولانس، ۴۰ خودروی ست نجات و ۱۰ خودروی کمک‌ دار در جهت ارائه خدمات امدادی به هموطنان بکارگیری شده است.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بهترین و زیباترین شعر درباره جشن خودکار برای کلاس سوم و چهارم ابتدایی