صیانه؛ گروه آرایشگران خدامحور کیستند؟


صیانه؛ گروه آرایشگران خدامحور کیستند؟

گروه آرایشگران خدامحور «صیانه»، که از دور هم جمع شدن حدود ۲۵۰ بانوی آرایشگر خدامحور تشکیل شده و دو ماه می‌شود در مشهد، تهران، قم، اصفهان و یزد، تلاش می‌کند سبک آرایشگری متناسب با جامعه اسلامی را ترویج دهد.

به گزارش وقت صبح به نقل از فارس، به گفته اعظم رضوی که این گروه را تشکیل داده، هدف از تشکیل گروه صیانه، این بود که آرایشگران خدامحور دور هم جمع شوند، با هم آشنا شوند و به هم قوت قلب بدهند.

مهارت‌هایشان را با هم به اشتراک می‌گذارند، با همفکری یک سبک آرایشگری اسلامی را هم پایه‌گذاری کنند.

در کنار این فعالیت‌های تخصصی، کلاس‌های مهارتی با موضوع سبک زندگی اسلامی برای اعضای گروه صیانه برگزار می‌کنند.

در این کلاس‌ها، به بررسی تطبیقی سبک زندگی غربی که انسان‌محور، ثروت و شهرت و لذت‌محور است و سبک زندگی اسلامی که خدامحور است، پرداخته می شود.

خروجی این کلاس‌های مهارت‌آموزی این است که خانم‌های آرایشگر با تکیه بر تخصص هنری و اعتقادات مذهبی‌شان، دیگر زیبنده خودشان نمی‌بینند که هرچه از فرهنگ غرب در زمینه حرفه آرایشگری دریافت کردند، از آن تبعیت کنند.

دیگر به هر قیمتی به فکر زیبایی ظاهر مشتری نخواهند بود بلکه مراقب هستند اعتقادات‌شان و دستورات خدا زیر سؤال نرود.

برداشتن رایگان ناخن

به گفته ایشان: ۲سالن داشتیم که کار برداشتن یا ریمو(remove) کاشت ناخن را شروع کرده بودند و هنوز از شهرهای دیگر خبری نبود.

خانم‌های آرایشگر به‌سرعت از تهران، اصفهان و قم، برای برداشتن کاشت ناخن اعلام آمادگی کردند.

طرح برداشتن(ریمو) کاشت ناخن از میلاد حضرت زهرا(س) شروع می‌شود و به مدت یک هفته به صورت رایگان ادامه دارد اما بانوان آرایشگر خدامحور ما از همان موقع که پیام‌های درخواست به دستمان رسید، با اشتیاق کار ریمو ناخن‌ها را شروع کردند.

می‌گفتند: وقتی خانم‌ها پیام می‌دهند که دوست دارند هرچه زودتر کاشت ناخن‌شان برداشته شود، ما احساس وظیفه می‌کنیم.

آن یک هفته، تمام شد اما بسیاری از آرایشگران گروه صیانه اعلام کرده‌اند تا وقتی نفس دارند، حاضرند کار برداشت کاشت ناخن را به صورت رایگان برای خانم‌ها انجام دهند.»

کد خبر : ۲۲۵۱۰۲
۰۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۰
0

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بازیگر پایتخت در سن 71 سالگی