27 دستگاه خودروی شوتی توقیف شد


 27 دستگاه خودروی شوتی توقیف شد

به گزارش رکنا، سردار جمال سلمانی روز جمعه، در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: در راستای طرح سراسری مبارزه با قاچاق کالا و ارز با اولویت کالاهای اساسی، جمع آوری و توقیف خودروهای شوتی با...

به گزارش رکنا، سردار جمال سلمانی روز جمعه، در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: در راستای طرح سراسری مبارزه با قاچاق کالا و ارز با اولویت کالاهای اساسی، جمع آوری و توقیف خودروهای شوتی با هماهنگی های قضائی مقادیر قابل توجهی کالای قاچاق ازجمله انواع کالاهای ممنوعه ،لوازم خانگی و آشپزخانه، فرآورده های گوشتی،آرد، لوازم آرایشی و بهداشتی، دارو واقلام مصرفی، پارچه، پوشاک خارجی و سوخت قاچاق کشف شد.

وی افزود: در اجرای این طرح ۲۷دستگاه خودروی شوتی فعال در حمل و جابه جایی کالای قاچاق و تغییر وضعیت داده و هنجارشکن توقیف و ۲۰ متهم نیز دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان ایلام با بیان اینکه کارشناسان ارزش کالا های مکشوفه را۸۵ میلیارد ریال اعلام کرد و ادامه داد: متهمان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

سردار سلمانی با بیان اینکه مبارزه بی امان با قاچاق را یکی از اولویت های اصلی پلیس دانست و تصریح کرد: با قاطعیت با هرگونه قانون شکنی و اخلال در نظم اقتصادی برخورد کرده و این اجازه را نخواهد داد تا قاچاقچیان برای رسیدن به اهداف و مطامع خود امنیت اقتصادی جامعه را خدشه دار کنند.


 27 دستگاه خودروی شوتی توقیف شد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


طرز تهیه نان کرپ بدون خمیرمایه بدون ورز دادن 5 دقیقه ای در مخلوط کن خمیر درست کن !