توصیه پلیس راه به رانندگان در شرایط لغزندگی جاده‌ها


توصیه پلیس راه به رانندگان در شرایط لغزندگی جاده‌ها

به گزارش رکنا از اصفهان؛ سرهنگ علی مولوی بیان داشت: با توجه به بارش برف و باران و وجود مه در سطح محورهای مواصلاتی شهرستان سمیرم و باد شدید در اکثر جاده ها به خصوص محورهای شرقی استان و کاهش...

به گزارش رکنا از اصفهان؛ سرهنگ علی مولوی بیان داشت: با توجه به بارش برف و باران و وجود مه در سطح محورهای مواصلاتی شهرستان سمیرم و باد شدید در اکثر جاده ها به خصوص محورهای شرقی استان و کاهش دید رانندگان، شهروندانی که قصد تردد در این جاده ها را دارند حتما تجهیزات زمستانی به خصوص زنجیرچرخ به همراه داشته و به توصیه های ماموران پلیس راه مستقر در طول مسیر توجه ویژه ای داشته باشند.

وی در ادامه افزود: با توجه به دید نامناسب برای رانندگان در هوای مه آلود، افراد حتما نسبت به روشن و سالم بودن فلاشر،چراغ های مه شکن و نور پایین خودرو خود اطمینان حاصل کرده و حواستان به چراغ ترمز خودرویی که در جلوی شما حرکت می کند باشد تا فرصت تصمیم گیری و عکس العمل مناسب در مواقع توقف ناگهانی خودروی جلویی را داشته باشید.

رئیس پلیس راه استان اصفهان تصریح کرد: با توجه به این که رانندگی در شرایط بارانی به دلیل محدودیت دید و لغزندگی جاده ها و معابر امری خطرناک محسوب می شود و روزهای بارانی و برفی از پرحادثه ترین روز های رانندگی در سال محسوب می شود لذا لازم است رانندگان برای پیشگیری از این حوادث قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی را رعایت کرده و به آن پایبند باشند.

توصیه پلیس راه به رانندگان در شرایط لغزندگی جاده‌هاسرهنگ مولوی با اشاره به بارش برف و باران دربرخی از محورهای مواصلاتی استان حاطر نشان کرد: رانندگی با سرعت مطمئن لازمه یک سفر ایمن است، افراد هرقدر هم خود را در رانندگی باتجربه و حرفه ای بدانند بازهم ممکن است جاده های لغزنده به راحتی کنترل خودرو را از دست راننده خارج کند.

اصفهان/ بهمن راعی


توصیه پلیس راه به رانندگان در شرایط لغزندگی جاده‌ها


بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


70 عکس صبح بخیر انگیزشی با جملات مثبت و امید بخش