تردد در محورهای کوهستانی با بستن زنجیر چرخ ممکن است


تردد در محورهای کوهستانی با بستن زنجیر چرخ ممکن است

رئیس اداره مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان گفت: تمامی محورهای مواصلاتی زنجان باز بوده و تردد در محور های کوهستانی با بستن زنجیر چرخ ممکن است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری سلامت (طبنا)زنجان، محمد محمدی، ضمن ارائه گزارشی از وضعیت راه‌های استان اظهار کرد: تمام محورها باز بوده و تردد در محور های کوهستانی با بستن زنجیر چرخ ممکن است.

وی از بارش برف همراه با مه موضعی در ارتفاعات کوهستانی و محورهای زنجان - طارم، زنجان – تهم - چورزق، سلطانیه_خدابنده _همدان، نیک پی_ماهنشان، زنجان_ ارمغان خانه، زنجان_بیجار و زنجان_دندی_تخت سلیمان خبر داد و گفت:همراه داشتن تجهزات زمستانی و بستن زنجیر چرخ برای کسانی که در محورهای کوهستانی تردد می کنند الزامی است.

رئیس اداره مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان، یادآور شد: مه موضعی همراه با بارش پراکنده برف آزادراه و ترانزیت زنجان-قزوین را فرا گرفته است و رانندگان برای ایجاد دید افقی بهتر است از چراغ مه‌شکن استفاده کنند.

محمدی ادامه داد: کاربران جاده‌ای و مسافران می‌توانند برای اطلاع از آخرین وضعیت راه‌ها، از طریق شماره تلفن ۱۴۱ و یا از طریق وب سایت ۱۴۱.ir از وضعیت جاده‌ها مطلع شوند.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پرورش گل برگ ذرتی گیاه آپارتمانی + شرایط و نگهداری از این گل زیبا