توصیه کاپلو به رئال مادرید


توصیه کاپلو به رئال مادرید

فابیو کاپلو، سرمربی سابق رئال مادرید، معتقد است که رئال مادرید بیشتر از کیلیان امباپه به خرید ارلینگ هالند نیاز دارد.

سرمربی سابق رئال مادرید ، می‌گوید که لوس بلانکوس بیشتر از کیلیان امباپه به یک گلزن تمام عیار مانند ارلینگ هالند نیاز دارد.

مادرید همچنان به جذب امباپه ، فوق ستاره پاری سن ژرمن، علاقه دارد اما ملی پوش فرانسوی هنوز تصمیمی در مورد آینده خود نگرفته است.

طبق گزارش رسانه‌های اسپانیایی رئال در صورت از دست دادن امباپه می‌تواند برای جذب هالند اقدام کند و در همین رابطه جود بلینگام، هم تیمی سابق او در دورتموند، با ستاره سیتی در تماس است.

توصیه کاپلو به رئال مادرید

کاپلو می گوید امباپه بازیکن بهتری است اما توضیح داده که چرا رئال بیشتر از بازیکن فرانسوی به هالند نیاز دارد. این مربی ایتالیایی به مارکا گفت:"امباپه یک مهاجم نوک نیست، او دوست دارد بیشتر در گوشه‌ها بازی کند. مادرید از قبل وینیسیوس را دارد، اما به هر حال امباپه امباپه است! اگر مادریدی ها قرار است قرارداد ببندند، باید از خود بپرسند که آیا الان یک مهاجم نوک دارند یا خیر. آن‌ها یک مهاجم در این پست ندارند. رئال بیشتر مهاجم نوک بیشتر نیاز دارد. به هر حال اگر به کیفیت فنی نگاه کنید که چه کسی فوتبالیست بهتری است، امباپه بالاتر از هالند است."

رئال پس از جدایی کریم بنزما مهاجم نوک ندارد. خوسلو با انتقال قرضی به رئال ملحق شدن اما در این فصل تنها 5 گل در لالیگا به ثمر رسانده است. رئال این گزینه را دارد که قرارداد او را دائمی کند، اما مطمئناً ترجیح می‌دهد استعدادهای برتری مانند امباپه یا هالند را برای تقویت تیمش در پنجره نقل و انتقالات تابستانی جذب کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال خارجی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ژست های منشوری و نشستن ناجور شیرین بازیگر نون خ در مکان عمومی !