محسنی‌اژه‌ای: مشکلات و کمبود امکانات نباید سبب کاهش انگیزه قضات برای خدمت‌رسانی مطلوب‌تر به مردم شود


محسنی‌اژه‌ای: مشکلات و کمبود امکانات نباید سبب کاهش انگیزه قضات برای خدمت‌رسانی مطلوب‌تر به مردم شود

رئیس دستگاه قضا به کارکنان و قضات توصیه کرد تحت هیچ شرایطی تکریم ارباب رجوع را فراموش نکنند و در امور خود، انضباط حداکثری داشته باشند. محسنی‌اژه‌ای خطاب به کارکنان واحد‌های قضایی و قضات افزود: مسائل و مشکلات موجود و کمبود امکانات نباید سبب کاهش انگیزه شما برای خدمت‌رسانی هرچه مطلوب‌تر به مردم شود.

محسنی‌اژه‌ای: مشکلات و کمبود امکانات نباید سبب کاهش انگیزه قضات برای خدمت‌رسانی مطلوب‌تر به مردم شود

به گزارش راهبرد معاصر؛ حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای عصر امروز طی سخنانی در جمع قضات و کارکنان دستگاه قضایی استان بوشهر، ضمن تبریک و تهنیت ایام و اعیاد ماه مبارک رجب، اظهار داشت: الگو و اسوه ما، امیرالمومنین علی (ع) است که انسان کامل و صراط مستقیم و معیار حق هستند.

رئیس عدلیه در ادامه به تبیین و تشریح دوران زندگی مبارک حضرت امیرالمومنین علیه‌السلام و سختی‌ها و مشقت‌هایی که حضرت علی (ع) برای حفظ و ارتقا اسلام متحمل شدند پرداخت و گفت: برای استقرار نظام اسلامی، ایثارگری‌های بسیاری در طول تاریخ صورت گرفته و خون‌های بسیاری ریخته شده است؛ بنابراین مسئولیت خطیری بر دوش ماست و ما باید تکلیف خود را در حق خانواده شهدا و ایثارگران و عموم مردم ایفا کنیم.

رئیس قوه قضائیه با اشاره به مشکلات و مضایق موجود در مراکز و مراجع قضایی خاطرنشان کرد: تکلیف من و مسئولان ستادی در قوه قضاییه است که مشکلات شما کارکنان و قضات دستگاه قضایی را مرتفع سازیم و من شهادت می‌دهم که مسئولان ستادی قوه قضاییه، تمام وُسع و تلاش خود را برای رفع مشکلات شما به کار بردند و توفیقی که حاصل شده، همین است که مشاهده می‌کنید.

قاضی‌القضات تصریح کرد: شما کارکنان واحد‌های قضایی و قضات، راه‌حل‌ها و پیشنهادات خود را برای رفع مسائل و مشکلات موجود ارائه دهید؛ من همواره به مسئولان ذی‌ربط قضایی تاکید دارم که نمایندگان مجلس و مسئولان دولتی را به مراکز و مراجع قضایی دعوت کنید تا آن‌ها از نزدیک با مسائل و مشکلات واحد‌های قضایی و کمبود امکانات در این واحد‌ها آشنا شوند.

محسنی‌اژه‌ای خطاب به کارکنان واحد‌های قضایی و قضات افزود: مسائل و مشکلات موجود و کمبود امکانات نباید سبب کاهش انگیزه شما برای خدمت‌رسانی هرچه مطلوب‌تر به مردم شود.

رئیس دستگاه قضا به کارکنان و قضات توصیه کرد تحت هیچ شرایطی تکریم ارباب رجوع را فراموش نکنند و در امور خود، انضباط حداکثری داشته باشند.

رئیس قوه قضاییه در پایان خطاب به قضات تاکید کرد که در تنظیم پرونده‌ها به غنای محتوایی و نگارشی توجه داشته باشند و به‌ویژه این مقوله را در قبال پرونده‌های ناظر بر درخواست ماده ۴۷۷ و ماده ۴۲۸ پیرامون تفاضل دیه، بیش از پیش مدنظر داشته باشند. / تسنیم

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا