تصویر گزینه جدید سرمربی گری پرسپولیس


تصویر گزینه جدید سرمربی گری پرسپولیس

بعد از اینکه پرسپولیس به واسطه شرایطی که برای انتخاب سرمربی آتی خود در نظر گرفته، گزینه‌های این تیم یکی پس از دیگری کنسل شد و از دور مذاکرات خارج شدند، بحث ادامه همکاری اوسمار به عنوان سرمربی قطعی این تیم داغ شد.

در حالی که طی ساعات اخیر بار دیگر شایعه حضور اوسمار روی نیمکت پرسپولیس داغ شده، اکنون گفته می‌شود یک گزینه جدید تحت بررسی مدیران این تیم قرار گرفته است.

اوسمار که به عنوان عضو کادرفنی یحیی گل‌محمدی از فصل گذشته به این تیم پیوسته، بعد از جدایی او از سوی مدیریت به عنوان «سرمربی موقت» کار آماده‌سازی تیم را در دوران تعطیلی لیگ عهده‌دار شده است. موضوعی که البته همچنان با گارد هواداران این تیم مواجه است.

با این شرایط مدیران تیم همچنان در تلاش هستند تا بهترین انتخاب را در نظر داشته باشند و در آخرین ساعات انتخاب و معرفی قطعی سرمربی خود، همچنان گزینه‌های متعددی که معرفی می‌شود را تحت بررسی قرار می‌دهند. جدیدترین گزینه معرفی شده به مدیران تیم خوزه گونزالز اسپانیایی است. مربی ۵۷ساله اهل اسپانیا و شهر کادیز که سال‌ها هدایت این تیم را نیز عهده‌دار بوده است.

تصویر گزینه جدید سرمربی گری پرسپولیس

او سابقه حضور در آسیا را نیز با هدایت تیم‌های دالیان چین (۲-۲۰۲۱) و بیجینگ گوان چین (۱۶-۲۰۱۷) را نیز در کارنامه دارد و در اسپانیا نیز روی نیمکت تیم‌های کادیز، گرانادا، مالاگا، مورسیا و کوردوبا نیز حاضر شده است.

از جمله نکات دوران مربیگری او به پیروزی در لیگ چین برابر تیم تحت هدایت افشین قطبی اشاره شده است. او همچنین آلکاراز سرمربی کنونی نساجی قائمشهر را نیز در تقابل با وی شکست داده است. پاکو خمز، والورده و اونای امری نیز دیگر مربیان سرشناسی بوده‌اند که در تقابل با تیم تحت هدایت خوزه گونزالز یک بار طعم شکست را چشیده‌اند. کیکه ستین سرمربی اسبق بارسلونا نیز در تقابل با این مربی اسپانیایی دو بار شکست خورده تا او از این حیث برابر سرمربیان سرشناس پیروزی‌های مهمی را از آن خود و تیم تحت هدایتش کرده باشد.
با این حال با توجه به فرصت کوتاه باشگاه پرسپولیس باید دید مدیران این تیم چه تصمیمی برای نیمکت خود خواهند گرفت. نیمکتی که به نظر نمی‌رسید با جدایی یحیی گل‌محمدی که دو هفته از زمان پایان همکاری‌اش گذشته، این‌چنین با چالش جانشین مواجه شود

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی