هدیه خاص دولت به مردم به مناسبت روز پدر 1402


هدیه خاص دولت به مردم به مناسبت روز پدر 1402

هدیه ای که دولت به مناسبت روز پدر برای مردم در نظر گرفته چیست ؟

هدیه روز پدر دولت 1402

به گزارش دلگرم به نقل از تجارت آنلاین، ساعت کار موزه‌ها و اماکن فرهنگی‌تاریخی در نیمه دوم سال در روزهای پنجشنبه و جمعه از ۹ تا ۱۸ است و بلیت‌فروشی تا ساعت ۱۶ انجام می‌شود. در کشور ۸۲۶ موزه وجود دارد که از این تعداد ۲۶۸ موزه تحت پوشش وزارت میراث فرهنگی،‌ گردشگری و صنایع دستی هستند.

یارانه روز پدر واقعیت دارد ؟

در آستانه فرا رسیدن روز پدر اخباری درباره واریزعیدی به مناسبت تولد امام علی(ع) و روز پدر و مرد منتشر شده است و برخی از سایت ها به ارائه وام با ضمانت یارانه خبر دادند.

هدیه خاص دولت به مردم به مناسبت روز پدر 1402

باید بگوییم که بر خلاف تمامی اخبار منتشر شده وامی جدید برای پرداخت به یارانه بگیران در نظر گرفته نشده است، در حال حاضر هیچگونه اطلاعاتی در خصوص شرایط دریافت وام یارانه وجود ندارد زیرا وامی تحت عنوان وام یارانه برای پرداخت به حساب یارانه بگیران از سوی دولت در نظر گرفته نشده است، در صورت دریافت اطلاعات موثق راجب پرداخت وام یارانه به مشمولان از سوی دولت، در سایت نمناک اطلاع رسانی انجام خواهد شد.

خبرها حاکی از آن است که رئیس جمهور قرار است مبلغ شگفت انگیزی را به عنوان عیدی به یارانه بگیران پرداخت کند.هنوز اطلاعات دقیقی از مبلغ واریزی دولت برای یارانه بگیران و سرپرستان خانواده منتشر نشده، همچنین معلوم نیست که این مبلغ و عیدی به صورت بلاعوض در حساب سرپرستان خانواده واریز می شود و یا آنها می توانند وام یارانه دریافت نمایند اما وام یارانه چیست و به چه کسانی تعلق می گیرد؟


حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان