اعدام برای قاتل دستفروش پارک قائم خانی‌آباد تهران / انگیزه خیلی عجیب بود!


اعدام برای قاتل دستفروش پارک قائم خانی‌آباد تهران / انگیزه خیلی عجیب بود!

به گزارش رکنا، نخستین ساعات بامداد ۳۱ اردیبهشت امسال وقوع یک درگیری خونین در پارک قائم خانی‌آباد به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 اعلام شد. پس از آن مأموران به محل درگیری رفتند و در بررسی‌های...

به گزارش رکنا، نخستین ساعات بامداد ۳۱ اردیبهشت امسال وقوع یک درگیری خونین در پارک قائم خانی‌آباد به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 اعلام شد.

پس از آن مأموران به محل درگیری رفتند و در بررسی‌های اولیه مشخص شد که پسر جوانی به نام مهیار، فردی به نام سیامک را از ناحیه گردن با ضربه چاقو مجروح کرده است که وی بلافاصله به بیمارستان منتقل شد اما ساعتی بعد سیامک به علت شدت جراحات وارده و خونریزی شدید تسلیم مرگ شد.

نخستین تحقیقات تیم جنایی نشان می‌داد مقتول در پارک دستفروش بوده و بساط قلیان اجاره می‌داده است. مهیار هم در حال عبور از داخل پارک بوده که این درگیری رخ داده است. در ادامه مأموران موفق شدند متهم را شناسایی و بازداشت کنند.

وی پس از دستگیری به قتل اعتراف کرد و در تشریح ماجرا گفت: شب حادثه همراه دوستانم برای تفریح به پارک رفته بودیم که متوجه شدیم مقتول با دختری درگیر شده است.

وقتی جلو رفتیم و پرس‌وجو کردیم، متوجه شدیم وی قصد داشته سگ دختر جوان را با زور از او بگیرد که دختر مقاومت کرده است.

من به هواخواهی از آن دختر جلو رفتم و با سیامک درگیر شدم. او حالت طبیعی نداشت، مرا پشت شمشادها کشاند تا کتکم بزند که من هم چاقویی از جیبم بیرون آوردم تا او بترسد و رهایم کند اما با دیدن چاقو به من حمله کرد و چاقو ناخواسته به گردنش خورد.

با تکمیل تحقیقات، پرونده برای رسیدگی به شعبه 2 دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد.

در دادگاه چه گذشت

در ابتدای جلسه پدر و مادر قربانی درخواست قصاص کردند.

پس از آن متهم به جایگاه رفت و با تکرار اظهاراتش در مراحل بازجویی گفت: من فقط می‌خواستم از آن دختر حمایت کنم و قصدم کشتن نبود.

در پایان جلسه قضات برای صدور رأی وارد شور شدند و باتوجه به مدارک موجود در پرونده متهم را به قصاص محکوم کردند.


اعدام برای قاتل دستفروش پارک قائم خانی‌آباد تهران / انگیزه خیلی عجیب بود!

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قتل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید