مرثیه‌سرایی ضدانقلاب برای قاتل خودساخته+فیلم


مرثیه‌سرایی ضدانقلاب برای قاتل خودساخته+فیلم

ضدانقلاب با چرخه جهل و خشونتی که با استفاده از رسانه‌ها و برخی سلبریتی‌های حامی خود در اغتشاشات سال گذشته به وجود آورد؛ از برخی جوانان ناآگاه سوء استفاده و آنان را تبدیل به قاتل هموطنان خود کرد.

حکم قصاص « محمد قبادلو » یکی از افرادی که در اغتشاشات سال گذشته تحت تاثیر و القائات رسانه‌های ضدانقلاب اقدام به زیر گرفتن ماموران نیروی انتظامی کرده بود و طی این حادثه یک مامور جوان پلیس به شهادت رسیده بود و چند تن دیگر زخمی، صبح روز سه شنبه اجرا شد.

پس از اجرای حکم این فرد بود که ضدانقلاب در فضای مجازی و رسانه‌های خود با مرثیه سرایی و مظلوم نمایی اقدام به نفرت پراکنی علیه کشورمان کرد. اما نکته کلیدی که در این ماجرا ضدانقلاب اصلا به آن اشاره‌ای نمی‌کند و به طور یکطرفه این فرد را تبرئه و بی‌گناه جلوه می‌دهد القائات و دروغ پردازی‌های رسانه‌ای معاندین است که افراد خام و ناپخته‌ای را به درجه‌ای از هیجانات رفتاری می‌رساند که از آنان یک قاتل می‌سازد.

مرثیه‌سرایی ضدانقلاب برای قاتل خودساخته+فیلم

قبادلو طی اعترافاتی که در دادگاه داشته خود به این جوسازی‌های ضدانقلاب و تحت تاثیر قرار گرفتن نسبت به اخبار دروغ اشاره کرده و می‌گوید: « با فیلم‌هایی که در فضای مجازی دیدم عصبانی و تحریک شده بودم، در آن لحظه من نبودم که پشت فرمان قرار گرفته بودم. یک حیوان در آن لحظه رانندگی می‌کرد. خیلی پشیمان هستم و از یادآوری اتفاقات آن شب شرم می‌کنم و نمی‌توانم این حوادث دلخراش را در ذهنم بازسازی کنم.»

دروغ پردازی‌هایی که ضدانقلاب از ماجرای مرگ «مهسا امینی» برای روشن کردن آتش اغتشاشات کلید زد و بعد از یکسال یک متخصص مغز و اعصاب که با شبکه‌های معاندی چون ایران اینترنشنال ارتباط داشته و به عنوان مهمان در برنامه‌های این شبکه حاضر می‌شده است، اعتراف کرد که هیچ نوع آثار ضرب و جرحی در عکس‌های سی تی اسکن مغز مهسا امینی دیده نمی‌شود. اما وی مطرح می‌کند که برای اینکه اغتشاشات در ایران فروکش نکند یکسال از گفتن حقیقت سرباز زده است!

مرثیه‌سرایی ضدانقلاب برای قاتل خودساخته+فیلم

حالا با همین جوسازی‌ها و دروغ پردازی‌های رسانه‌ای برخی از افراد ناپخته و ناآگاه، تحت تاثیر ضدانقلاب دست به اقدامات خشونت آمیزی زده‌اند که محمد قبادلو یکی از این افراد بود که به قصاص محکوم شد. همین روند خشونت پراکنی که از سوی رسانه‌های ضدانقلاب از جمله ایران اینترنشنال و من و تو ترویج می‌شد، باعث اقدامات خشونت بار دیگری شد و در همین زمینه «مجید رضا رهنورد» در مشهد تحت تاثیر همین القائات با حمله به جوانان همسال خود دو نفر از آنان را به قتل رساند.

مرثیه‌سرایی ضدانقلاب برای قاتل خودساخته+فیلم

رهنورد نیز پس از فروکش کردن تب و تاب اغتشاشات خطاب به ضدانقلابیونی چون «علی کریمی» که امثال وی را فریب داده، گفت: «آقای کریمی شما انسان هستی یا نه؟! من کاری کردم دور از انسانیت؛ تحت شرایط روحی بد و فضای مسموم اینستاگرام، دست به اقدامی زدم که دوتا هموطن، دوتا برادرم را کشتم. تو از چه چیزی حمایت می‌کنی؟ به دین و قواعد اسلام و هیچ دین دیگری کاری ندارم، از چه چیزی حمایت می‌کنی؟! تو انسان هستی؟! فکر کن [کشته‌شدگان] از خانواده خودت بودند، باز هم حمایت می‌کنی؟ برایت درآمد و منفعت دارد؟ نه فقط تو، هر کسی که آنجا است، برایش درآمد و منفعت دارد؛ مصی علی‌نژاد، تو یا هر کس دیگری. چهار نفر مثل ما که سواد بالایی هم ندارند و مسائل را با هم قاطی می‌کنند، دیدشان را عوض می‌کنید که باعث بروز این اتفاقات بشود.»

مرثیه‌سرایی ضدانقلاب برای قاتل خودساخته+فیلم

محسن شکاری، محمدمهدی کرمی و محمد حسینی از جمله دیگر قاتلانی بودند که با همین ترفند رسانه‌ای ضدانقلاب به دام افتاده و دست به اقدامات خشونت بار زدند که بر اساس قانون نیز محکوم شدند.

جالب اینجاست که معاندین در فضای مجازی با وجود اینکه با تهییج رسانه‌ای و استفاده از افراد کم اطلاع آنان را فریب دادند بعد از اجرای حکم نیز دست از فریبکاری بر نمی‌دارند و به مرثیه سرایی برای قاتلانی که خودشان ساخته‌اند می‌پردازند. ضدانقلاب نشان داده از هر موضوعی حتی قتل افراد بی‌گناه نیز استفاده می‌کند.

مرثیه‌سرایی ضدانقلاب برای قاتل خودساخته+فیلم

بر همین اساس این افراد به طور همه جانبه مورد سوء استفاده ضدانقلاب قرار گرفتند و نه تنها به قاتل تبدیل شدند بلکه ضدانقلاب بعد از اجرای حکم نیز به سوء استفاده از آنان پرداختند. فیلم‌هایی که از اظهار پشیمانی و ندامت این افراد که بعد از قتل سودی ندارد منتشر شده، نشان می دهد این افراد در چرخه جهل و خشونتی که ضدانقلاب به پا کردند؛ مورد سوء استفاده شدید قرار گرفتند و سرنوشت خود را با قتل و سپس اجرای حکم اعدام سیاه کردند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شبکه دختران چتربت چگونه کار می‌کرد؟ + ویدئو