توضیحات حاجی‌بابایی درباره ادعای افزایش 300 همتی سقف بودجه


توضیحات حاجی‌بابایی درباره ادعای افزایش 300 همتی سقف بودجه

رئیس کمیسیون تلفیق بودجه سال ۱۴۰۳ ضمن رد ادعای یکی از رسانه‌ها درباره افزایش ۳۰۰ همتی سقف بودجه توسط این کمیسیون به ارائه توضیحاتی در این زمینه پرداخت.

حمیدرضا حاجی بابایی در جلسه نوبت صبح روز سه‌شنبه سوم بهمن ۱۴۰۲ مجلس طی سخنانی با اشاره به جلسه شب گذشته کمیسیون تلفیق بودجه گفت: دیشب جلسه خوبی داشتیم و صددرصد با دولت هماهنگ بودیم و مجلس کمترین افزایش را شاید در طول ۴۴ سال گذشته در بودجه داشته است.

وی با تاکید بر اینکه تضعیف دولت و مجلس هر دو گناهی نا بخشودنی است، افزود: یک خبرگزاری امروز گفته است که مجلس و کمیسیون ۳۰۰ همت سقف بودجه دولت را افزایش داده است، این درحالیست که نه تنها چنین افزایشی نداشته‌ایم بلکه با شفاف سازی ۱۳۴ همت درآمدهای دولت را افزایش داده‌ایم.

رئیس کمیسیون تلفیق بودجه سال ۱۴۰۳ تاکید کرد: ۴۴ همت در نفت، ۲۰ همت در مالیات شفاف سازی کردیم. همچنین در رابطه با مالیات بر ارزش افزوده نیز شفاف سازی شده است. مجلس و کمیسیون تلفیق در طول دوره بررسی لایحه بودجه جلساتی با رئیس جمهور و رئیس مجلس داشته‌ و همه اقدامات با توافق انجام شد و تاکنون نیز به دلیل آنکه نمی خواهیم اختلافی ایجاد شود، جواب کسی را ندادیم.

توضیحات حاجی‌بابایی درباره ادعای افزایش 300 همتی سقف بودجه

حاجی بابایی با بیان اینکه «مجلس و کمیسیون تلفیق در طول این مدت نفس مردم را چاق کرد نه بودجه را»، اظهار کرد: مجلس در طول این مدت مشکل بازنشستگان کشور را که هیچ کس به حرف‌شان گوش نمی کرد، حل کرد. مجلس در این مدت مشکل کارمندان و کشاورزان را حل کرد. اما یک خبرگزاری امروز نوشته است کمیسیون تلفیق اطلاع داده که ۳۰۰ همت سقف بودجه را افزایش داده است. از قول رئیس تلفیق بزنید که این دروغ است و کسی از چنینی چیزی خبر نداده است؛ این یک نوع دروغگویی است و اگر مردی بنویس که دروغ گفتی!

وی گفت: من در پایان بررسی بودجه تمام زوایای بودجه را به اطلاع مردم می رسانم. ما در مجلس به دولت و نظام کمک می کنیم و نمایندگان دلسوزترین افراد نسبت به مردم هستند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ژست های منشوری و نشستن ناجور شیرین بازیگر نون خ در مکان عمومی !