مرد اعدامی در بم قصاص نشد + علت


مرد اعدامی در بم قصاص نشد + علت

به گزارش رکنا، حجت الاسلام والمسلمین ابراهیم حمیدی رییس‌کل دادگستری استان کرمان روز سه‌شنبه در تشریح جزییات این خبر افزود: صبح امروز خانواده مقتول در زندان شهرستان بم از قصاص گذشت کردند و یک...

به گزارش رکنا، حجت الاسلام والمسلمین ابراهیم حمیدی رییس‌کل دادگستری استان کرمان روز سه‌شنبه در تشریح جزییات این خبر افزود: صبح امروز خانواده مقتول در زندان شهرستان بم از قصاص گذشت کردند و یک جوان که محکوم به قصاص بود از اعدام رهایی یافت.

رییس شورای قضایی استان کرمان بیان کرد: در پی صدور حکم قصاص نفس این محکوم و ابراز ندامت و پشیمانی در زندان، مسئولان قضایی استان و شهرستان بم تلاش هایی در راستای اخذ رضایت اولیا دم آغاز کردند و پس از برگزاری چندین جلسه صلح و سازش صبح امروز این تلاش ها نتیجه داد و محکوم از قصاص رهایی یافت.

حجت الاسلام حمیدی، رضایت و گذشت اولیا دم از حق شرعی و قانونی خود را بزرگوارانه دانست و افزود: مشاهده چنین صحنه هایی، بیانگر فرهنگ بالای مردم دیار کریمان در زمینه گذشت و ایثار است.

نماینده عالی قوه قضاییه در استان کرمان خاطرنشان کرد: محکوم به قصاص در سال ۱۳۹۷ بر اثر خشم آنی و در یک نزاع مرتکب قتل عمد شده بود و حکم قصاص وی در دادگاه کیفری یک شهرستان بم صادر شد که در دیوان عالی کشور نیز تایید شده بود.


مرد اعدامی در بم قصاص نشد + علت

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نظرات شهید مطهری درباره عفاف و حجاب راهگشاست