تقلید چینی‌ها از هواداران پرسپولیس!


تقلید چینی‌ها از هواداران پرسپولیس!

به گزارش رکنا، روزنامه الریاضیه عربستان در گزارشی با اشاره به حضور تیم النصر عربستان در اردوی چین نوشت: استقبال چینی‌ها از رونالدو و کاروان النصر یادآور استقبال هواداران پرسپولیس از این تیم...

به گزارش رکنا، روزنامه الریاضیه عربستان در گزارشی با اشاره به حضور تیم النصر عربستان در اردوی چین نوشت: استقبال چینی‌ها از رونالدو و کاروان النصر یادآور استقبال هواداران پرسپولیس از این تیم در شهریورماه سال جاری بود. پرسپولیسی بعد از تعقیب اتوبوس رونالدو در مسیر طولانی، ساعت‌ها با پیراهن النصر و رونالدو پشت در هتل منتظر ماندند و این همان اتفاقی بود که رسانه‌ها در آن زمان با جزئیات آن را بیان کردند.

اما تنها هواداران پرسپولیس نیست که پشت اتوبوس می‌دوند بلکه چینی‌ها نیز روز گذشته و هنگام ورود تیم النصر به فرودگاه شن‌ژن این کشور با حجم زیادی از مردم روبرو شدند که منتظر ورود تیم سعودی بودند.

در ادامه گزارش آمده است: بعد از ورود النصر هواداران چینی ساعاتی طولانی مقابل دروازه هتل ماندند و با سردادن نام کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی کاپیتان تیم النصر و اهتزاز پرچم این تیم امضای ستاره پرتغالی و او را به دست آوردند.

روزنامه الریاضیه در ادامه نوشت: صحنه تعقیب اتوبوس و ایستادن در مقابل هتل محل اقامت بازیکنان النصر یک اتفاق آشنا در قاره آسیا است. پیش از این نیز هواداران ژاپنی پیراهن رونالدو را می‌پوشیدند و اتوبوس حامل او را در توکیو، تعقیب می‌کردند.

منبع: ایرنا


تقلید چینی‌ها از هواداران پرسپولیس!

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شرایط فروش اقساطی KMC X5 با تحویل 30 روزه اعلام شد + جدول اردیبهشت 1403