دستگیری عامل اخاذی در فضای مجازی


دستگیری عامل اخاذی در فضای مجازی

رئیس پلیس فتای استان قزوین گفت: با اقدام به موقع کارشناسان مبارزه با جرائم سایبری استان، عامل اخاذی و تهدید شهروند قزوینی در فضای مجازی، پیش از هرگونه اقدامی دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شد.

سرهنگ محمدعلی فرهودی اظهار کرد: در پی ارجاع پرونده قضایی با موضوع تهدید و اخاذی از یکی از شهروندان قزوینی در فضای مجازی، بررسی موضوع در دستور کار کارشناسان مبارزه با جرائم سایبری استان قرار گرفت.

بنا بر اعلام روابط عمومی نیروی انتظامی استان قزوین، وی در ادامه بیان کرد: مأموران پس از تحقیقات اولیه متوجه شدند متهم با روش‌های مجرمانه به اطلاعات شخصی شاکی دست یافته و در ادامه با تهدید به انتشار آن‌ها در فضای مجازی در صدد اخاذی از وی بوده است.

رئیس پلیس فتای استان با اشاره به اینکه متهم پیش از هرگونه اقدامی توسط مأموران مورد شناسایی قرار گرفته و در مخفیگاه خود دستگیر شد، خاطرنشان کرد: کارشناسان پلیس فتا به‌صورت شبانه‌روزی آماده خدمات‌رسانی به هموطنان بوده و شهروندان می‌توانند در صورت نیاز به مشاوره در خصوص موضوعات سایبری، از طریق سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.gov.ir با کارشناسان پلیس در ارتباط باشند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه حوادث

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دختر گمشده یسنا کیست و آخرین وضعیت گم شدنش چیست؟