گزارشی مبنی بر دریافت سکه از طرف نماینده مجلس دریافت نکرده ایم


گزارشی مبنی بر دریافت سکه از طرف نماینده مجلس دریافت نکرده ایم

«جزئی‌ترین موارد تخلف درباره نمایندگان به هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان ارسال و بررسی می‌شود. چگونه ممکن است رائفی‌پور در جریان پرونده تخلف باشد، اما هیئت نظارت بی‌اطلاع باشد؟»

رائفی‌پور در یک برنامه تلویزیونی با تأکید بر فساد نمایندگان مجلس ادعا کرد: «رئیس فراکسیون مقابله با فسادی داشتیم که تماس گرفته با جایی که تحقیق و تفحص کند، دو میلیارد می‌زنی به حسابم و الا می‌آیم تحقیق و تفحص».

به گزارش شرق، او در ادامه ادعای خود افزود: «در همین مجلس کنونی نماینده‌ای داریم که ۱۴۰ سکه گرفته است که نمی‌خواهم اسم ببرم. این‌ها را می‌خواهد بین مردم پخش کند؟ به کدام مردم بدهد؟»

‌موسی غضنفرآبادی، سخنگوی هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان به این ماجرا واکنش نشان داد و گفت: «رائفی‌پور مستندات ادعای خود درباره دریافت سکه از طرف یکی از نمایندگان را به هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان ارائه دهد».

سخنگوی هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان از علی‌اکبر رائفی پور خواستار ارائه مستندات درباره دریافت سکه از طرف یکی از نمایندگان به این هیئت شد و گفت: «جزئی‌ترین موارد تخلف درباره نمایندگان به هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان ارسال و بررسی می‌شود. چگونه ممکن است رائفی‌پور در جریان پرونده تخلف باشد، اما هیئت نظارت بی‌اطلاع باشد؟».

او افزود: «تقاضا داریم افراد قبل از طرح چنین اظهاراتی، مستندات خود را به هیئت نظارت ارائه دهند تا برای بررسی و شفاف‌سازی آن اقدام شود. طرح چنین موارد و موضوعاتی ذهنیت مردم را تخریب می‌کند و درست نیست کسانی که خودشان را افراد مهمی می‌دانند، موضوعات غیرواقع را مطرح کنند. جزئی‌ترین موارد تخلف درباره نمایندگان به هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان ارسال و بررسی می‌شود. چگونه ممکن است رائفی‌پور در جریان پرونده تخلف باشد، اما هیئت نظارت بی‌اطلاع باشد؟».

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پرورش گل برگ ذرتی گیاه آپارتمانی + شرایط و نگهداری از این گل زیبا