قلعه‌نویی: گروه ایران جزو گروه‌های سخت جام بود/ نظر سرمربی تیم ملی درباره مصاف با امارات + فیلم


قلعه‌نویی: گروه ایران جزو گروه‌های سخت جام بود/ نظر سرمربی تیم ملی درباره مصاف با امارات + فیلم

به گزارش رکنا، امیر قلعه‌نویی در نشست خبری پیش از دیدار تیم ملی فوتبال ایران مقابل امارات اظهار داشت: خیلی خوشحالم که جزو اولین تیم‌ها بودیم که صعود کردیم. بازی قبلی را هم که...

به گزارش رکنا، امیر قلعه‌نویی در نشست خبری پیش از دیدار تیم ملی فوتبال ایران مقابل امارات اظهار داشت: خیلی خوشحالم که جزو اولین تیم‌ها بودیم که صعود کردیم. بازی قبلی را هم که آنالیز کردیم با آماری که داشتیم آمار بسیار خوبی بوده است و ما توانستیم 510 پاس و مالکیت 70 درصدی داشته باشیم.

وی افزود: فکر می‌کنم کلاً دو بازی در این تورنمنت بوده که یک تیم حتی به 100 پاس هم نرسیده که یکی از آن‌ بازی‌ها دیدار ایران - هنگ‌کنگ بوده است. تیم ایران حتی به حریف اجازه نداده به 100 پاس برسد. اینکه تیم بد بازی کند و اینکه یک تیم گل نزند دو مقوله جداست. به زعم من ما مقابل هنگ‌کنگ یکی از بازی های خوب‌مان را انجام دادیم. من نمی‌گویم و آمار این را می‌گوید؛ آمار ما بسیار خوب بوده است. ما بازی قبل دو ایراد داشتیم، یک اینکه بعضی از مواقع پاس‌های ساده را لو می‌دادیم و دوم اینکه کلاً دو موقعیت روی دروازه ما آمده که هیچکدام از آنها روی کار تاکتیکی نبوده است و ما روی اشتباهات فردی و بدشانسی بوده است. به زعم من، ما در بازی قبل خیلی خوب بازی کردیم، ولی توقع‌مان این بود که از موقعیت‌ها استفاده کنیم، چون در مراحل حساس‌تر شاید اینقدر موقعیت نصیب ما نشود.

سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان خاطر نشان کرد: خیلی خوشحالیم در بازی دوم جزو سه تیمی بودیم که به مرحله بعد صعود کرده بودیم. برخلاف خیلی‌ها که گفتند گروه آسانی داریم، هنگ‌کنگ و فلسطین در هر گروهی قرار داشتند حداقل به‌عنوان تیم سوم صعود می‌کردند. این مسئله را بازی‌ها و آمارها نشان می‌دهد. گروه ایران جزو گروه‌های سخت جام بود.

قلعه‌نویی با اشاره به دیدار تیم ملی فوتبال ایران مقابل امارات تصریح کرد: بازی با امارات به نوعی بازی فینال‌گونه است، چرا که سرگروه مشخص می‌شود و امیدهایی برای صعود فلسطین وجود دارد. با توجه به استراحتی تا بازی بعدی‌مان وجود دارد با تمام قوا به مصاف امارات می‌رویم. امیدواریم علاوه بر نمایش خوب نتیجه خوبی هم بگیریم. امارات با تغییراتی که داشته، به پیشرفت خوبی کرده است. آدم باید با آمار صحبت کند، آمار نشان می‌دهد امارات با تغییر سرمربی پیشرفت خوبی داشته است. امارات در دو بازی قبلی چهار امتیاز گرفته و امیدواریم دیداری انجام دهیم که مردم را خوشحال کنیم. باید ببینیم در جریان بازی چه اتفاقاتی می‌افتد.


قلعه‌نویی: گروه ایران جزو گروه‌های سخت جام بود/ نظر سرمربی تیم ملی درباره مصاف با امارات + فیلم

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | اتفاقات عجیب و ترسناک جهان تا سال 2024