خرید نامرئی پرسپولیس در نیم فصل دوم


خرید نامرئی پرسپولیس در نیم فصل دوم

شاید مهم‌ترین بازیکن اضافه شده به پرسپولیس در نیم‌فصل دوم، وحید امیری باشد.

در شرایطی که هنوز تکلیف نیمکت پرسپولیس مشخص نشده، مدیران این باشگاه نخستین خرید خود را انجام داده‌ و با عبدالکریم حسن به توافق نهایی رسیده‌‌اند. این مدافع چپ 30ساله که گویا به دلایل انضباطی حضور در تیم ملی قطر را از دست داده، می‌آید تا شاید یکی از نقاط ضعف اساسی پرسپولیس در نیم‌فصل اول را ترمیم کند.

داریم از پست دفاع چپ سخن می‌گوییم؛ جایی که علی نعمتی با اشتباهات سریالی‌اش هواداران را کلافه کرد و البته محمدمهدی احمدی هم چندان مورد اطمینان کادرفنی نبود. البته که خریدهای پرسپولیس به همین مقدار محدود نخواهد شد و آنها حتما مهاجم هم می‌گیرند. این روزها اسم عیسی آل‌کثیر در اطراف تیم زیاد به گوش می‌رسد و بعید نیست فوروارد مازاد سپاهان به جمع سرخپوشان برگردد. شایعات مشابهی در مورد بشار رسن هم وجود دارد که البته میزان صحت آنها چندان مشخص نیست.

خرید نامرئی پرسپولیس در نیم فصل دوم

با همه اینها اما پرسپولیس در نیم‌فصل دوم یک خرید نامرئی هم خواهد داشت که شاید ارزش فنی‌اش از نفرات یادشده کمتر نباشد؛ وحید امیری. بازیکن چندپسته سرخ‌ها، بخش مهمی از مسابقات نیم‌فصل اول را به‌دلیل مصدومیت از دست داد و حالا در تعطیلات لیگ، فرصت خوبی برای ریکاوری و بازگشت به میادین پیدا کرده است. اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، انتظار می‌رود امیری از ابتدای نیم‌فصل دوم بتواند در ترکیب پرسپولیس به میدان برود. شاید اگر او سالم بود، در همان پست دفاع چپ دست یحیی گل‌محمدی را می‌گرفت یا به‌عنوان وینگر، به حرکات هجومی ناموفق قرمزها رنگ و بوی مؤثرتری می‌داد. به همین ترتیب درصورتی که امیری به فرم مطلوب برسد، در نیم‌فصل دوم قادر خواهد بود برگ برنده سرمربی جدید تیم باشد. او اگر یک خرید زمستانی بود، حتما می‌توانست بمب نقل‌وانتقالات لقب بگیرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جدیدترین عکس های 00:00 عاشقی با متن های رمانتیک