لفاظی‌های گالانت هنگام بازدید هوایی از غزه


لفاظی‌های گالانت هنگام بازدید هوایی از غزه

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی برای اولین بار بر فراز غزه پرواز کرد و گفت: تا رسیدن به اهداف خودمان دست از جنگ نمی‌کشیم.

لفاظی‌های گالانت هنگام بازدید هوایی از غزه

به گزارش راهبرد معاصر، یوآو گالانت، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی امروز یکشنبه یک پرواز در آسمان نوار غزه انجام داد و پس از آن با خلبانان و خدمه هوایی گفتگو کرد و همچنین از خدمه زمینی مسئول تسلیح هواپیما بازدید کرد.

براساس گزارش النشره، گالانت در ادامه این بازدید گفت: من به تازگی از یک پرواز پیاده شد، در حال گشت زنی بر فراز نوار غزه، نیرو‌هایی را در شمال نوار غزه، در مرکز و در جنوب آن دیدم. من شاهد حمله مستقیم نیروی هوایی در جنوب شهر غزه بودم.

او مدعی شد: در منطقه خان یونس در حال انجام عملیات فشرده هستیم و به گسترش حملات خود ادامه می‌دهیم و دود تانک ها، توپخانه‌ها و جنگنده‌های نیروی هوایی در آسمان نوار غزه تا رسیدن به اهداف خودمان مهم‌تر از همه، حذف حماس و بازگشت افراد ربوده شده به خانواده‌هایشان ادامه خواهد داشت.

با گذشت ۱۰۷ روز از جنگ رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه، ارتش رژیم صهیونیستی هنوز هم تعداد سربازان هلاک شده و مجروحان را سانسور می‌کند. حتی خانوداه‌های نظامیان صهیونیست نیز از سرنوشت فرزندان اعزامی خود به نوار غزه اطلاع کمی دارند. در همین حال خانواده‌های اسرای صهیونیست نیز درحال فشار آوردن به کابینه جنگی هستند تا اقوام خود را آزاد کنند./ باشگاه خبرنگاران


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


قیمت پژوپارس 9 میلیون تومان افزایش یافت