جمع آوری معتادین متجاهر و دستگیری فروشندگان مواد مخدر در کلانشهر اهواز


جمع آوری معتادین متجاهر و دستگیری فروشندگان مواد مخدر در کلانشهر اهواز

به گزارش رکنا، سرهنگ حسین زلقی رئیس پلیس کلانشهر اهواز در تشریح این خبر اظهار داشت: در راستای مبارزه قاطع با توزیع کنندگان موادمخدر و معتادان متجاهر، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با محوریت...

به گزارش رکنا، سرهنگ حسین زلقی رئیس پلیس کلانشهر اهواز در تشریح این خبر اظهار داشت: در راستای مبارزه قاطع با توزیع کنندگان موادمخدر و معتادان متجاهر، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با محوریت پاکسازی مناطق آلوده و جرم خیز اجرا شد.

وی افزود: پلیس مبارزه با موادمخدر با همکاری ماموران یگان امداد و کلانتری‌ها با کار اطلاعاتی 6 نفر توزیع کننده مواد مخدر را شناسایی و دستگیر کردند که از آنان مقدار10 کیلوگرم تریاک، 2 کیلو و 500 گرم سوخته تریاک، 17 گرم مواد مخدر مخدر صنعتی، 2 دستگاه توزین مواد و تعداد زیادی آلات استعمال کشف وضبط شد.

رئیس پلیس کلانشهر اهواز ادامه داد: همچنین در راستای اجرای این طرح 44 نفر معتاد متجاهر جمع‌آوری و به مراکز بازپروری و ترک اعتیاد تحویل داده شدند.

سرهنگ زلقی گفت: در این طرح تعداد 10 دستگاه موتور سیکلت فاقد پلاک و 5 دستگاه خودروی سواری به دلیل داشتن دستور قضائی توقیف شدند. کشف شد.

سرهنگ زلقی در پایان با تاکید بر استمرار طرح‌ امنیت محله‌محور و قدردانی از همکاری خوب شهروندان با پلیس در اجرای این گونه طرح‌ها، از مردم خواست: درصورت مشاهده هرگونه تخلف موضوع را به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 اطلاع دهند.

علی رنجکش


جمع آوری معتادین متجاهر و دستگیری فروشندگان مواد مخدر در کلانشهر اهواز

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | توافق مهم ایران و افغانستان بر سر آب از زبان سخنگوی وزارت خارجه