کور شدن مرد تهرانی با مشت مرد خشمگین ! / حکم قصاص چه شد ؟!


کور شدن مرد تهرانی با مشت مرد خشمگین ! / حکم قصاص چه شد ؟!

به گزارش رکنا، متهم که در درگیری با دو برادر مرتکب این جرم شده بود، در دادگاه از شاکی عذرخواهی کرد و گفت با او خصومتی نداشته است. وقتی شاکی که به‌شدت مجروح بود به بیمارستان منتقل شد،...

به گزارش رکنا، متهم که در درگیری با دو برادر مرتکب این جرم شده بود، در دادگاه از شاکی عذرخواهی کرد و گفت با او خصومتی نداشته است.

وقتی شاکی که به‌شدت مجروح بود به بیمارستان منتقل شد، پزشکان متوجه شدند چشم مرد جوان از کاسه بیرون زده و بافت‌های آن از بین رفته ‌است. مرد مجروح بعد از عمل جراحی سخت، یک چشم خود را از دست داد؛ اما پزشکان توانستند از خونریزی شدید در کاسه چشم او جلوگیری کنند.

مرد مجروح بعد از مدتی طولانی از بیمارستان مرخص شد. او در دادسرا حاضر شد و در شکایتی گفت: در حال عبور از خیابان بودم که متوجه درگیری میان دو برادر با مردی جوان شدم.

جلو رفتم که درگیری را تمام کنم، چون می‌دانم آدم‌ها هنگام عصبانیت ممکن است دست به چه کارهای خطرناکی بزنند. در این بین یکی از طرفین درگیری مشتی به صورتم کوبید که استخوان صورتم را شکست و چشمم را کور کرد. حالا من شکایت دارم.

با تکمیل تحقیقات و صدور کیفرخواست پرونده برای رسیدگی به شعبه 4 دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شد. در جلسه رسیدگی ابتدا شاکی در جایگاه قرار گرفت. او گفت: من ابتدا درخواست قصاص کردم اما حالا درخواستم را پس می‌گیرم و دیه می‌خواهم.

برای میانجی‌گری آنجا بودم و اصلاً قصدم این نبود که به کسی آسیبی وارد کنم حالا هم می‌خواهم این درگیری‌ها یک جایی تمام شود به همین دلیل خودم پیش‌قدم می‌شوم و از قصاص گذشت می‌کنم و فقط دیه می‌خواهم. درخواست دارم و اینکه متهم هزینه درمانم را هم تامین کند.

در ادامه متهم در جایگاه قرار گرفت. او گفت: از اتفاقی که افتاده بسیار پشیمانم و عذرخواهی می‌کنم. من آن‌قدر عصبانی بودم که اصلاً متوجه رفتارم نبودم. مرد شاکی را هم اصلاً نمی‌شناسم. او درست می‌گوید. ما هیچ خصومتی با هم نداشتیم و من از اتفاقی که افتاده ‌است متاسفم.

متهم گفت: حاضرم خسارت واردشده را جبران کنم و خواسته‌های متهم را قبول دارم.

بعد از گفته‌های متهم و وکیل مدافع او، هیات قضات برای تصمیم‌گیری وارد شور شدند.


کور شدن مرد تهرانی با مشت مرد خشمگین ! / حکم قصاص چه شد ؟!

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دختر نیکی کریمی که شبیه مادرش است را دیده اید؟