اقباس سینمایی کتاب محبوب «ما تمامش می‌کنیم» تابستان اکران می‌شود!


اقباس سینمایی کتاب محبوب «ما تمامش می‌کنیم» تابستان اکران می‌شود!

این فیلم که اقتباس سینمایی اثر کالین هوور با بازی لایولی در تاریخ 21 ژوئن در سینماها اکران خواهد شد.

وقت صبح-فیلم سینمایی «ما تمامش می‌کنیم» بر اساس رمانی با همین نام از کالین هوور با بازی بلیک لایولی تابستان اکران می‌شود.

به گزارش گروه ترجمه وقت صبح، طرفداران بلیک لایولی باید کمی بیشتر منتظر بمانند تا این بازیگر زن را در فیلم «ما تمامش می‌کنیم» ببینند

این فیلم که اقتباس سینمایی اثر کالین هوور با بازی لایولی در نقش لیلی بلوم است در تاریخ 21 ژوئن در سینماها اکران خواهد شد. این فیلم ابتدا قرار بود در 9 فوریه اکران شود.

بلیک لایولی همچنین به عنوان تهیه کننده اجرایی در این فیلم که جاستین بالدونی بازیگر نقش اصلی آن است حضور دارد. کارگردانی کرد، بالدونی نقش رایل کینکید را بازی می‌کند، شخصی که لایولی عاشق او می‌شود.

لیلی بلوم فکر می‌کند که عشق زندگی‌اش را پیدا کرده است. با این حال، پس از اینکه یک حادثه آزاردهنده او را به یاد گذشته تاریک خود می‌اندازد، باید تصمیم بگیرد که آیا عشق به تنهایی می‌تواند برای ازدواج او کافی باشد.

این تمام داستان نیست شخصیت اطلس کوریگان، عشق اول لیلی بلوم نیز به زندگی او باز می‌گردد. مردی که سال‌ها پیش او را از بی‌خانمانی نجات داده بود.

کالین یکی از محبوبترین نویسندگان جوانان است. او حتی درباره انتخاب بازیگران این فیلم نیز صبحت کرد و توضیح داد دلیل افزایش سن آن‌ها در واقع تقصیر اوست.

«زمانی که این کتاب را نوشتم شخصیت‌های جوان و فضای دانشگاهی بسیار محبوب بود. با این حال الان می‌دانم که هیچ جراح مغز 20 ساله‌ای وجود ندارد. پس خواسته من بود که شخصیت‌ها از کتاب بزرگتر باشند.»

کد خبر : ۲۲۳۷۲۹
۰۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۰:۳۹
0

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه چهره‌ها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس/ می دانستید که این دختر همسر شهرام کاشانی بوده است!