بهترین گوشت برای کبد چرب + فیلم


بهترین گوشت برای کبد چرب + فیلم

به گزارش رکنا، اگر دوست دارید کبد چرب "...

به گزارش رکنا، اگر دوست دارید کبد چرب " href="/fa/tags/%D8%A8%D9%87%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86_%DA%AF%D9%88%D8%B4%D8%AA_%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C_%DA%A9%D8%A8%D8%AF_%DA%86%D8%B1%D8%A8">بهترین گوشت برای کبد چرب چیست؟ این مطلب را تا انتها دنبال کنید. بیشترین گوشتی که در جامعه ما مصرف می شود گوشت مرغ است که طبع سرد دارد. مرغ های ماشینی که معمولا در مغازه هاست معده را خیلی سرد می کند. مخصوصا وقتی که مصرف یک غذایی زیاد تکرار شود زیادی آن ضرر دارد و سم تولید می کند. ما هر غذایی را بیش از حد نیاز بدن مان مصرف کنیم بدن زیادی آن را در کبد ذخیره می کند تا موقعی از آن استفاده کند و همیشه غذا هست و سراغ این ذخیره نمی رود و همین امر باعث ایجاد کبد چرب می شود. اگر ما غذاهای متفاوت را استفاده کنیم و هر چیز را کم و به اندازه استفاده کنیم هیچ وقت بیمار نمی شویم.

ولی اگر هر روز از گوشت مرغ استفاده کنیم هفته ای 3 روز غذای اصلی ما گوشت مرغ باشد. در این صورت هم طبع بدن را سرد می کند و هم دچار دچار زخم معده، ناراحتی معده، ورم معده، میکروب معده و انواع بیماری های گوارشی نمی شویم.

اگر کبدتان چرب است بهتر است از گوشت بوقلمون استفاده کنید و گوشت شترمرغ هم خوب است. در بین گوشت های قرمز هم گوشت شتر و گوسفند گرم است ولی هر ماده غذایی را به اندازه و کم مصرف کنید. گوشت قرمز هفته ای یکبار، گوشت مرغ هفته ای یکبار و گوشت ماهی هم هفته ای یکبار مصرف شود. در این صورت از گوشت های متفاوت استفاده می شود که طبع بدن متعادل شود و هم مواد غذایی مفید به بدن می رسد.


بهترین گوشت برای کبد چرب + فیلم

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی