بهترین هتل‌های ساحلی کیش + قیمت و امکانات


بهترین هتل‌های ساحلی کیش + قیمت و امکانات

یکی از بهترین اتفاقات در سفر به کیش اقامت در هتل‌های ساحلی آن است. این دسته از هتل‌های کیش مشرف به دریای خلیج فارس هستند و آبی دریا در کنار امکانات تفریحی آبی که در آن‌ها وجود دارد، هرکسی را به سمت و سوی این تجربه لذت بخش جذب می‌کند.

هتل‌های ساحلی کیش جز هتل‌های لوکس این جزیره هستند و امکاناتی مانند رستوران مجلل با انواع خوراک‌ها و وعده غذایی، زمین‌های شنی، تفریحات آبی مانند غواصی و… را ارائه می‌دهند.

معرفی بهترین هتل‌های ساحلی کیش

حیرت انگیز است، اگر لذت تفریح خود را در کیش با اقامت در یک هتل ساحلی کامل کنید. در این جزیره نام دو هتل ساحلی ۵ ستاره با امکانات کامل به چشم می‌خورد. هتل داریوش و هتل ترنج کیش، هر دو در جوار ساحل بنا شده‌اند. جنبه‌های ویژ‌ه‌ای وجود دارد که این دو هتل را از هتل‌های دیگر متمایز می‌کند. در ادامه به معرفی این دو هتل زیبا می‌پردازیم.

  • اقامتی متفاوت در هتل داریوش کیش

اگر پس از تماشای پارک دلفین‌ها و گشت و گذار در بازار دامون دریا مایل بودید که برای استراحت مکانی را در این جزیره پیدا کنید، باید بگوییم که هتل داریوش کیش یکی از گزینه‌های لوکس برای شماست. هتل داریوش با الهام از بنای تخت جمشید و ستون‌ها و مجسمه‌های هخامنشی طراحی شده است. این هتل دارای نورپردازی بسیار جالبی بوده که در هنگام شب زیبایی آن را مضاعف می‌کند. همه اتاق‌ها و سوئیت‌های این هتل دارای امکاناتی کامل و چیدمانی عالی هستند. سوئیت‌های کابانا، رویال و آتوسا از سوئیت‌های مجلل این هتل هستند که قیمت بیشتری دارند. قیمت اتاق‌های هتل داریوش از ۴,۶۵۰,۰۰۰ تومان آغاز می‌شود.

از جمله امکانات هتل داریوش می‌توان به ترانسفر رفت و برگشت به فرودگاه، بوفه، سونا و جکوزی، اسپا، باشگاه پینتبال، سالن بیلیارد، زمین تنیس، سالن فیتنس و غواصی اشاره کرد. این هتل از حیث موقعیت مکانی بسیار ویژه است. هتل داریوش به بسیاری از مراکز اصلی و خرید کیش بسیار نزدیک است. فاصله این هتل تا مکان‌های دیدنی همچون کاخ پهلوی، مرکز تجاری کیش، پارک هنگام، اسکله تفریحی قدیمی کیش، شهربازی هایلند و هتل ارم کیش کمتر از ۵ کیلومتر تخمین زده می‌شود. رستوران و کافی‌شاپ این هتل نیز عبارتند از:

  • رستوران آپادانا: مکانی با فضای بزرگ و دارای ستون‌هایی مشابه ستون‌های تخت جمشید است. در این رستوران کلیه وعده‌های غذایی با منو بسیار متنوع برای مهمانان وجود دارند.
  • رستوران پاسارگاد: این رستوران کمی کوچک‌تر از رستوران آپادانا است و مکانی مناسب برای صرف وعده ناهار و شام محسوب می‌شود.
  • کافی‌شاپ: در این هتل ۳ کافی‌شاپ وجود دارد که در طبقه‌های متفاوت واقع هستند. در این کافی‌شاپ‌ها انواع بار سرد و گرم، غذا‌های ایرانی، فست فود و غذا‌های محلی سرو می‌شود.

بهترین هتل‌های ساحلی کیش + قیمت و امکانات

  • اقامتی هیجان انگیز در هتل ترنج کیش

هتل ترنج، نام هتلی بر روی آب‌های ساحل خلیج فارس است که طراحی ترمه مانند آن زیبایی منحصر به فردی را ایجاد می‌کند. خانه‌هایی چوبی با آرایشی شبیه به بته جقه کنار همدیگر قرار گرفته اند تا منظره ساحل را بیش از پیش زیبا کنند. بزرگ‌ترین امتیاز این هتل، معماری جالب آن است که به‌عنوان نمادی از آزادی شناخته می‌شود. البته بخشی از هتل ترنج نیز بیرون از آب بنا شده است که زیبایی آن دست کمی از قسمت روی آب ندارد. جالب است بدانید این هتل لقب هتل دوست‌دار محیط زیست را به‌دلیل استفاده از مواد بی‌ضرر برای طبیعت به خود اختصاص داده است.

قیمت رزرو هتل ترنج کیش از ۷,۵۰۰,۰۰۰ تومان آغاز می‌شود. سوئیت‌های این هتل شامل سوئیت ۲ خوابه رویال، سوئیت ۱ خوابه رویال، سوئیت امپریال و سوئیت‌های فلت می‌شوند. سوئیت امپریال هتل ترنج کیش یکی از زیباترین جلوه‌های ساحلی را با داشتن ۲ بالکن به شما نشان می‌دهد. امکانات هتل ترنج شامل سرو صبحانه و ناهار، ترانسفر فرودگاهی، مینی‌بار، اینترنت، سالن فیتنس، پارکینگ، خانه کودک، سالن کنفرانس، آتلیه عکاسی، مجموعه آبی و همچنین امکان کرایه خودرو می‌شوند. هرچند این هتل از برخی از مراکز اصلی شهر کمی دور است، اما به لطف وجود ساحل آرام لذتی اقامتی مملو از سکوت را برای شما به ارمغان می‌آورد.

برخی از مناطق همچون کافه بیلیارد، ساحل ایمان، کلبه هور و تندیس فانوس دریایی در ۵ کیلومتری این هتل هستند. این هتل علاوه بر نمای زیبا دارای امکاناتی به شرح ذیل است:

  • رستوران گلف و خورشید: نمای آتریومی این رستوران‌ها باعث شده که درون رستوران محیطی نورگیر و دارای منظره بسیار زیبا به دریا باشد. آرامشی که در این رستوران‌ها وجود دارد، بزرگ‌ترین نقطه قوت آن‌ها محسوب می‌شود.
  • کافه‌های متنوع: در این مکان کافه‌های بسیاری وجود دارد که معمولاً در جوار ساحل قرار دارند و منوی سرد و گرم با کیفیت آن‌ها مورد رضایت مسافران بوده است.

سوالات متداول

  1. هتل‌های ساحلی کیش چه هتل‌هایی هستند؟

هتل ترنج، داریوش، شایان، مارینا، سیمرغ و.

  1. قیمت هتل‌های ساحلی کیش چقدر است؟

قیمت این هتل‌ها بسته به زمان و تعداد نفرات است، اما در حالت کلی از ۴ میلیون تومان شروع می‌شود.

  1. هتل‌های ساحلی کیش چه خدمات و امکاناتی را ارائه می‌دهند؟

ترانسفر، ویلچر، رستوران، کافی‌شاپ، سالن‌های ورزشی بیلیارد، پیتبال و بدنسازی، خدمات اسپا و امکان صرف غذا در اتاق.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس پروفایل گرگ با نوشته های انگیزشی + متن های زیبا و انگیزشی