کار سخت پرسپولیس برای جذب مهاجم لیگ برتری


پرسپولیس برای جذب مهاجم مورد نظرش کار آسانی ندارد.

در حالی که پیش‌بینی می‌شد باشگاه پرسپولیس با شروع فصل نقل وانتقالات به دنبال جذب یک مهاجم بزرگ و اسم و رسم‌دار باشد اما گزینه این تیم از یک تیم انتهای جدولی می‌آید. جواد آقایی پور مهاجم استقلال خوزستان که 2 گل هم به سرخپوشان زده بازیکنی است که پرسپولیسی‌ها در حال مذاکره برای جذب او هستند. نکته جالب اما این است که این گزینه هم شاید به نتیجه نرسد و بابت مبلغ زیادی که استقلالی‌ها برای رضایت‌نامه او درخواست کرده‌اند به سرانجام نرسد.استقلالی ها اعلام کردند برای انتقال این مهاجم خواهان دریافت مبلغ ۳۰ میلیارد تومان جهت صدور رضایتنامه اش هستند که این موضوع با عدم موافقت باشگاه پرسپولیس مواجه شد.

بعد از مبلغ عجبیبی که خوزستانی‌ها برای جدایی بازیکن خود مطرح کردند و به نتیجه نرسید گزینه دوم یعنی معاوضه بازیکن مطرح شد. استقلال خوزستان لیست ۵ نفره از بازیکنان مدنظر خود را به باشگاه پرسپولیس اعلام کرد که هنوز توافقی برسر آن حاصل نشده است. گزینه اول باشگاه پرسپولیس برای معاوضه با هر تیم و بازیکنی نبیل باهویی است. مهاجمی که به نظر نمی‌رسد باشگاهی علاقه به معاوضه ستاره خودش با نیمکت‌نشین سرخ‌ها داشته باشد و پرسپولیسی‌ها باید به دنبال معرفی گزینه دیگری باشند.

در کل به توافق رسیدن با تیم انتهای جدولی استقلال خوزستان شاید سخت‌تر از تمام تیم‌های دیگر باشد. این تیم که در نیم‌فصل دوم به دنبال فرار از سقوط است علاقه‌ای به از دست دادن یکی از بهترین بازیکنانش ندارد و مسئولان پرسپولیس کار سختی برای جذب آقایی‌پور خواهند داشت. مهاجمی که البته مشخص نیست تا چه حد می‌تواند مشکل گلزنی تیمی مانند پرسپولیس را حل کند. بازیکنی که به غیر از بازی با پرسپولیس در بقیه بازی‌ها فقط یک گل دیگر زده است.



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


افشاگری عجیب الهام حمیدی از ازدواج هایش / اشتباه کردم...! + فیلم