حماس: هیچ پیامی رسمی برای پایان جنگ دریافت نکرده‌ایم


حماس:  هیچ پیامی رسمی برای پایان جنگ دریافت نکرده‌ایم

اقتصادنیوز : یکی از رهبران جنبش حماس در سخنانی اعلام کرد که این جنبش هیچ پیامی از کشورهای عربی درباره راهکار پایان حملات به نوار غزه دریافت نکرده است.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، «باسم نعیم» از رهبران جنبش حماس در گفت‌وگو با شبکه المیادین اعلام کرد که گفت‌وگو در جریان نشست‌های حماس در مسکو بر وضعیت میدانی غزه و تقویت تلاش‌های بین‌المللی برای توقف تجاوز متمرکز بود.

وی گفت که حماس هیچ پیام رسمی درباره فرمول راه حل پیشنهادی در مورد جنگ در نوار غزه از کشورهای عربی دریافت نکرده است.

خبر مرتبط
کشته شدن یک اسیر اسرائیلی دیگر/ حماس جزئیات را اعلام کرد

اقتصادنیوز : شاخه نظامی کمیته‌های مقاومت مردمی هم‌پیمان با جنبش حماس در غزه جزئیاتی از نحوه کشته شدن یکی دیگر از اسرائیلی هایی که در غزه بودند، در حمله هوایی این رژیم را اعلام کرد.

نعیم افزود حماس همچنان معتقد است که موضع دولت آمریکا در قبال تجاوزات رژیم صهیونیستی به نوار غزه به شکلی عمیق تغییر نکرده است و آنچه رخ داده تغییرات ظاهری است.

وی همچنین خاطرنشان کرد: واشنگتن از یکسو خواستار عدم گسترش درگیری در منطقه است و از سوی دیگر ناوگان دریایی را بسیج کرده و به یمن برادر حمله می‌کند.

این اظهارات پس از آن بیان شد که باسم نعیم جمعه با «میخائیل بوگدانوف» فرستاده ویژه رئیس جمهور روسیه به خاورمیانه و آفریقا و معاون وزیر امور خارجه این کشور، در مقر وزارت خارجه روسیه در مسکو دیدار و گفت‌وگو کرد.

هیئت حماس در مسکو رایزنی‌های سیاسی با مقامات وزارت خارجه روسیه برای بررسی راه‌های آتش بس، پایان تجاوز به ملت فلسطین و روشن شدن موضع و سیاست‌های جنبش حماس برای رسیدگی به پرونده اسرای صهیونیست مقاومت انجام داد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جملات و متن تبریک روز معلم به خواهرزاده و برادرزاده 1401 + عکس نوشته و پروفایل