مهاجم پرسپولیس در آستانه آبی‌پوش شدن


مهاجم پرسپولیس در آستانه آبی‌پوش شدن

عدم حضور نبیل باهویی در بازی تدارکاتی مقابل چادرملو شایعات حول نام او را افزایش داد.

مهاجم سوئدی که با نظر مدیریت باشگاه به جمع سرخپوشان اضافه شد، با یک گل زده کار را در نیم فصل به پایان رساند تا اکنون شایعات حول نام او برای پایان همکاری با این تیم افزایش یابد.

با این حال طی ساعات اخیر ‌و با غیبت این بازیکن برابر چادرملو در دیدار تدارکاتی، شایعات حول مصدومیت دوباره او و احتمال جدایی‌اش بار دیگر تیتر شده است.

پیگیری‌ها البته نشان می‌دهد مصدومیت باهویی چندان جدی نیست و او با اجازه اوسمار و برای اینکه مصدومیتش تشدید نشود در این بازی به کار گرفته نشد.

مهاجم پرسپولیس در آستانه آبی‌پوش شدن

باهویی در شرایط کنونی به عنوان گزینه معاوضه پرسپولیس در دسترس این باشگاه قرار گرفته تا در مذاکره با تیم‌هایی که سرخ‌ها به دنبال بازیکن مدنظر خود هستند، به عنوان یک آپشن انتقالی معرفی شود.

در حال حاضر استقلال خوزستان جدی‌ترین گزینه برای این انتقال احتمالی محسوب می‌شود. سیروس پورموسوی طی صحبت‌هایی که داشته، نسبت به این انتقال بی میل نشان نداده است و البته شرط او سلامتی بدنی این بازیکن عنوان شده است.

با این حال مشکل اصلی این است که باشگاه استقلال خوزستان نمی‌خواهد زیر بار پرداخت ارزی به این بازیکن برود و در صورت توافق برای معاوضه، مطالبات او به عنوان بخشی از مبلغ مدنظر برای رضایت‌نامه جواد آقایی‌پور در نظر گرفته خواهد شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن تشکر رسمی از معلم؛ 20 متن متفاوت و جدید