تیلور سوئیفت با گربه اش خبرساز شد+ عکس


تیلور سوئیفت با گربه اش خبرساز شد+ عکس

گربه تیلور سوئیفت در لیست ثروتمندترین حیوانات خانگی به نقل از رسانه های بین المللی، فهرستی از ثروتمندترین حیوانات خانگی جهان منتشر شد و گربه تیلور سوئیفت، اولیویا بنسون، با ثروت 97...

گربه تیلور سوئیفت در لیست ثروتمندترین حیوانات خانگی

به نقل از رسانه های بین المللی، فهرستی از ثروتمندترین حیوانات خانگی جهان منتشر شد و گربه تیلور سوئیفت، اولیویا بنسون، با ثروت 97 میلیون دلاری در جایگاه سوم قرار گرفت. اولیویا ثروت خود را با حضور در کنار صاحب خود یعنی تیلور سوئیفت خواننده در چندین موزیک ویدئو به دست آورد و حالا در تبلیغات خط تولید خود شرکت می کند و همچنین در تبلیغات مختلف حضور داشته و درآمد کسب میکند.

تیلور سوئیفت با گربه اش خبرساز شد+ عکس

جالب است بدانید یکی از عکس‌های منتشر شده توسط تیلور سویفت در سال 2020 در اینستاگرام، که در آن بنسون روی مبل دراز کشیده بود، بیش از دو میلیون لایک به دست آورده است.

مقام اول این رده بندی ثروتمندترین حیوانات خانگی جهان را ژرمن شپرد گونتر ششم با ثروت 500 میلیون دلاری به خود اختصاص داد.

در رتبه دوم گربه ای بنام نالا، گربه معروف شبکه های اجتماعی قرار دارد که صفحه رسمی آن چهار میلیون دنبال کننده و درآمدی بالغ بر 100 میلیون دلار دارد.

لازم به ذکر است که تیلور سویفت یکی از پردرآمدترین خواننده های جهان است که در تورهای خود در سراسر جهان سالانه حدود 150 میلیون دلار درآمد دارد و دلیل شهرت گربه ی او نیز، بواسطه محبوبت خود این خواننده زن خارجی است.


تیلور سوئیفت با گربه اش خبرساز شد+ عکس

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید