وینگر راست تیم‌ملی: هیچ تیمی فعلا مدعی قهرمانی جام ملت‌ها نیست


وینگر راست تیم‌ملی: هیچ تیمی فعلا مدعی قهرمانی جام ملت‌ها نیست

وینگر راست تیم‌ملی فوتبال ایران معتقد است که در حال حاضر هیچ تیمی مدعی عنوان قهرمانی در جام ملت‌ها نیست و حریفان اصلی با نتایج پر گل دیدار نخست خود را پشت سر گذاشته‌اند.

وینگر راست تیم‌ملی: هیچ تیمی فعلا مدعی قهرمانی جام ملت‌ها نیست

به گزارش راهبرد معاصر؛ علی‌ قلی‌زاده در حاشیه تمرین امروز (چهارشنبه) تیم‌ملی فوتبال ایران در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: همه چیز خوب است و تمام تلاشمان را خواهیم کرد تا در دیدار مقابل هنگ‌کنگ نیز با نتیجه خوب پیروز شویم و به مصاف سومین حریف خود برویم.

وی ادامه داد: شرایط خوبی دارم و همه چیز خوب است. منتظریم تا فرصت بازی برسد و بتوانیم خوب عمل کنیم.

وینگر راست تیم‌ ملی فوتبال ایران در خصوص شرایط تیم‌ملی عنوان کرد:‌ به شخصه دوست دارم بازی به بازی جلو برویم و تمام تمرکزم روی بازی مقابل هنگ‌کنگ است و امیدواریم در این دیدار با پیروزی میدان را ترک کنیم.

قلی‌زاده در مورد سایر مدعیان جام ملت‌های آسیا بیان کرد: تیم‌های قدرتمند به خوبی کار خود را آغاز کرده‌اند و با نتیجه پر گل حریفان خود را پشت سر گذاشته‌اند. ما نیز کیفیت خود را نشان داده‌ایم و در این تورنمنت‌ها همه چیز به شرایط بستگی دارد و هیچ تیمی را در حال حاضر نمی‌توان مدعی دانست.

وی با تاکید بر اینکه باید بازی به بازی جلو برویم و بتوانیم نتیجه خوبی بگیریم، اظهار کرد: نمی‌توانیم در مورد آینده وعده دهیم. تمام تمرکزمان روی بازی هنگ‌کنگ است و امیدواریم با برد پر گل کار خود را پایان دهیم و دل مردم را شاد کنیم. همه چیز خوب است و مشکلی وجود ندارد و پس از آنکه فلسطین را بردیم حمایت‌ها خوب بود و امیدواریم مردم از تیم‌ملی حمایت و ما را دعا کنند و بتوانیم موفق باشیم./ایسنا

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)