اسماعیل کوثری: پاکستان اجازه ندهد خاکش مأمن تروریست‌ها شود


اسماعیل کوثری: پاکستان اجازه ندهد خاکش مأمن تروریست‌ها شود

اسماعیل کوثری نماینده مردم تهران در مجلس با اشاره به حضور تروریست‌ها در خاک پاکستان گفت که پاکستان نباید اجازه دهد خاکش مأمن تروریست‌ها شود.

اسماعیل کوثری: پاکستان اجازه ندهد خاکش مأمن تروریست‌ها شود

به گزارش راهبرد معاصر؛ اسماعیل کوثری نماینده مردم تهران در مجلس درباره حضور گروهک تروریستی جیش‌الظلم در پاکستان، گفت: اعضای این گروهک‌ جیش الشیطان عاملین سر سپرده صهیونیست و استکبار جهانی بوده و کاملاً با این رژیم شیطانی همراه هستند.

وی با بیان اینکه این تروریست‌ها علیه نیروهای انتظامی، مردم و نمازگزاران اقدامات تروریستی انجام دادند، افزود: برادران و مسئولین امنیتی پاکستان باید مرزهای خود را کنترل کنند و اجازه ندهند این گروهک‌ها با خیال راحت در خاک‌ پاکستان لانه کنند و علیه کشور ما بخواهند اقدامی داشته باشند.

نماینده تهران در مجلس، تصریح کرد: این صحبت‌ها در گذشته با مسئولین مربوطه پاکستان انجام شده و آنها هم قول دادند اما حالا به دلایلی اقدامی نمی‌کنند و شاید توانایی لازم را ندارند.

کوثری با بیان اینکه ما اجازه اقدام علیه مردم و کشور خود را نمی‌دهیم،گفت: پاکستان باید مرزهایش را برای ورود تروریست‌ها مسدود کند و اجازه عبور به تروریست‌ها داده نشود با این حال متأسفانه اقدامی نشده است.

وی عنوان کرد: همانطور که اجازه نمی‌دهیم تروریست در کشورمان لانه‌ای داشته باشد از کشورهای همسایه هم این موضوع را با احترام متقابل درخواست داریم./فارس

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شبکه دختران چتربت چگونه کار می‌کرد؟ + ویدئو