اعطای زمین رایگان به خانواده‌های دارای 4 فرزند+ جزئیات


اعطای زمین رایگان به خانواده‌های دارای 4 فرزند+ جزئیات

عضو کمیسیون تلفیق لایحه بودجه ۱۴۰۳ از مصوبه این کمیسیون برای اعطای زمین رایگان به خانواده‌های دارای ۴ فرزند و بیشتر و همچنین کاهش مالیات واحدهای تولیدی در سال ۱۴۰۳ خبر داد.

اعطای زمین رایگان به خانواده‌های دارای 4 فرزند+ جزئیات

به گزارش راهبرد معاصر؛ حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال 1403 با اشاره به برخی از مصوبات اعضای کمیسیون تلفیق، اظهار کرد: اعضای کمیسیون در جریان بررسی لایحه بودجه 1403، با مصوبه‌ای وزارت راه و شهرسازی را مکلف کردند که به خانواده‌های دارای 4 فرزند و بیشتر زیر 20 سال، از سال 1403 یک قطعه زمین رایگان اعطا کند.

وی با اشاره به دیگر مصوبه اعضای تلفیق، اظهار کرد: با مصوبه کمیسیون تلفیق مققر شد 8000 میلیارد تومان برای بهینه سازی سامانه های سوخت مانند بخاری و سیستم‌های گرمایشی در سال آتی هزینه شود.

عضو کمیسیون تلفیق با بیان اینکه به موجب مصوبه کمیسیون تلفیق مالیات تولید 7 درصد کاهش پیدا خواهد کرد،گفت: همچنین با موافقت اعضا مالیات واحدهای تولیدی در سال 1403 از 25 درصد به 18 درصد کاهش پیدا می کند؛ البته اعضای کمیسیون برای این کاهش مالیاتی سقف تعیین کردند. لذا افرادی می‌توانند از این معافیت مالیاتی استفاده کنند که تا 500 میلیارد تومان سقف مالیاتی داشته باشند.

عضو کمیسیون تلفیق بیان کرد: اعضای کمیسیون تلفیق مصوب کردند که به میزان 10 همت اسناد خزانه در داخل دولت بین دستگاه‌های دولتی و بانک مرکزی به عنوان تهاتر بدهی و طلبکاری مبادله شود.

حجت‌الاسلام سلیمی گفت: همچنین با مصوبه اعضا مقرر شد که سرمایه بانک‌های سپه، ملی، توسعه تعاون و مسکن 100 همت افزایش یابد تا از این محل وام برای بخش مسکن به مردم داده شود.

نماینده محلات در مجلس تاکید کرد: مصوبات کمیسیون تلفیق برای تبدیل شدن به قانون نیاز به موافقت نمایندگان در جلسه علنی و تایید شورای نگهبان دارد./ تسنیم

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان