وزارت راه آمار خانه‌های خالی بانک‌ها را منتشر کند


دبیر کانون بانک‌ها و مؤسسات اعتباری خصوصی کشور اعلام کرد: انتشار آمار وجود ۲۰۰ هزار خانه خالی برای بانک‌ها به هیچ‌وجه واقعی نیست. به گزارش روابط عمومی کانون بانک‌ها و مؤسسات اعتباری خصوصی، محمدرضا جمشیدی با بیان این مطلب افزود: برخی...

وزارت راه آمار خانه‌های خالی بانک‌ها را منتشر کند


دبیر کانون بانک‌ها و مؤسسات اعتباری خصوصی کشور اعلام کرد: انتشار آمار وجود ۲۰۰ هزار خانه خالی برای بانک‌ها به هیچ‌وجه واقعی نیست.

به گزارش روابط عمومی کانون بانک‌ها و مؤسسات اعتباری خصوصی، محمدرضا جمشیدی با بیان این مطلب افزود: برخی رسانه‌ها اخیراً خبری با عنوان «وجود ۲۰۰ هزارخانه خالی برای بانک ها» به نقل از وزیر راه و شهرسازی منتشر کردند. به گفته وی آمار اعلام شده توسط وزیر راه در مورد خانه‌های خالی صحیح نیست.

وی اظهارداشت: در این خصوص به درخواست بانک‌ها و مؤسسات اعتباری نامه‌ای از سوی بانک مرکزی تنظیم و برای وزیر راه و شهرسازی نیز ارسال شد تا مستندات مربوط به آمار خانه‌های خالی بانک‌های عامل را به تفکیک تعداد، نوع و موقعیت جغرافیایی اعلام نمایند.

محمدرضا جمشیدی تاکید کرد: علی رغم گذشت چند ماه، تاکنون توفیقی در وصول پاسخ وزارت راه و شهرسازی به مکاتبات متعدد صورت گرفته در این خصوص حاصل نشده است.

لینک کوتاه کپی لینک

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


زایمانی که بین 4.5 میلیون وضع حمل یک بار اتفاق می افتد !