اخبار استقلال| استقلال نقره داغ می شود


اخبار استقلال| استقلال نقره داغ می شود

کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال به ترتیب باشگاه‌های استقلال، مس رفسنجان و تراکتور را به پرداخت حدود ۱ میلیارد و ۵۰ میلیون تومان، ۱ میلیارد و ۶۰ میلیون تومان و ۸۷ میلیون تومان محکوم شدند.

کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال امروز (سه شنبه) آرای چند پرونده را اعلام کرده که به شرح زیر است:

* با توجه به شکایت شهریار خان احمدی از باشگاه تراکتور، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۸۴۶ میلیون و ۵۰ هزار ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۳۲ میلیون و ۲۷۶ هزار و ۸۰۷ ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد. همچنین کمیته وضعیت نسبت به دعوی خواهان به میزان ۲۶۴ میلیون و ۴۵۰ هزار ریال قرار رد صادر کرد.

* در پی شکایت امیر رضا نمازی از باشگاه شهرداری نوشهر، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۶۸۰ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۲۵ میلیون و ۹۴۲ هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

* در پرونده شکایت علی خماند از باشگاه مس رفسنجان، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۱۰ میلیارد و ۲۵۰ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۳۹۱ میلیون و ۳۷ هزار و ۵۰۰ ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

*با توجه به شکایت علی یونسی از باشگاه شهرداری نوشهر، این باشگاه به پرداخت مبلغ یک میلیارد ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۳۸ میلیون و ۱۵۰ هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

*در پی شکایت محمد دانشگر از باشگاه استقلال تهران، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۱۰ میلیارد و ۳۳۳ میلیون و ۲۰۸ هزار و ۹۸۰ ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۲۲۵ میلیون و ۲۶۳ هزار و ۹۵۵ ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد. همچنین کمیته وضعیت نسبت به دعوی خواهان به میزان ۹ میلیارد و ۶۶۶ میلیون و ۷۹۱ هزار و ۲۰ ریال قرار رد صادر کرد.

اخبار استقلال| استقلال نقره داغ می شود

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...